Thursday, December 21, 2006

The Chronicles of Riddick: Dark Fury

The Chronicles of Riddick: Dark Fury - Peter Chung 2004

Animeeritud Riddick´i kroonikalõik, mille tegevus toimub koheselt peale Pitch Black´is nähtud päikesevarjutusest pääsemist. Riddick´i elu on pidevalt selline pöörane seiklus, et päästelaevas taevasse sööstnud seltskond pole jõudnud veel hingegi tõmmata kui nad taas tänu universumi tagaotsitavamale mehele jamadesse tiritakse. Seekord siis kosmosepätte kollektsioneeriva ekstsentrilise daami palgasõdureist kubisevasse tähelaeva. Öövisiooniga mees veristab muidugi nii jõmmid kui monsterid kosmoselaeva pardal ja kihutab koos kaaslastega uusi seiklusi otsima. 35 minuti jagu ulmelist seiklust oli täpselt parajalt kuigi ootasin oma teadmatuses vähemalt tunni jagu pikemat actionit. Välimuseltki OK, meenutades kergelt segu animest, 3-d arvutianimatsioonist ja klassikalise Heavy Metal´i joonistusstiilist. DVD sisaldab aga ka filmi storyboard versiooni, mida on palju põnevam vaadata. Karmid nurgelised pliiatsijoonistused ning nappides toonides kaadrid jätavad hoopis süngema, avangardsema ja uudsema mulje. Soovitan pigem vaadata storyboard versiooni elamuse saamise eesmärgil, tavalugu jäägu pohmas peaga laisa naudisklemise jaoks. 3/5
The Chronicles of Riddick: Kill Muthafuka Kill !!!.

3 comments:

Nuxx said...

Estcon 2006 jooksis see minu mäletamist mööda lõunatunni taustaks

Trash said...

Estcon 2006 lõunatunnist mäletan vaid seda, et minu jaoks kanakoiba ei jätkunud. Ok, mingit suppi sain see-eest rohkem aga ikka. Kus mu kana on ???

Ulmeguru said...

Kanakoib on minu kõhus... vähemasti olen ma üks võimalikke kandidaate... mind suisa luniti, et tule sööma, et toitu on üle... ma nimelt sibulahirmus lõunasööki ei tellinud...

Siin ma seda kanakoiba konsumeerin: http://ulme.ee/index.php/plain/ulmeuehing/estcon/2006/ipu_galeriikene/100_0937

Dark Fury mulle täitsa meeldis... Estconilt küll ei mäleta... samas tuleb tunnistada, et see Dark Fury on rohkem selline fännide pügamise üritus...