Sunday, December 17, 2006

Trekkies

Trekkies - Roger Nygard 1997

Fänn, freak või otaku on minu jaoks alati rohkem kiitvad kui laitvad sõnad. Leian igasuguse pühendumuse olevat ääretult tähtsa, indiviidi kaunistava omaduse ja ääretult intrigeeriva. Mulle meeldib, et inimesed on oma hobi alal eksperdid, tunnevad oma austusobjekti igast küljest ja süviti, olgu selleks siis B5 sari, Love Hina anime, 60-ndate B-horror või kultusseriaal Star Trek. Võib-olla austan sellist fännimist niivõrd seepärast, et ise paljuski pealiskaudne olen. Pole ala kus ise oma teadmiste ja oskustega hiilata saaksin. Võib-olla olen eestis enim korea kino vaadanud tüüp, kuid nimed ja näod on mul ikka sassis ning postitusi teen IMDb abiga. Sarjas ( Star Trek: The Next Generation ) leitnant Tasha Yar´i mänginud Denise Crosby on otsinud Roger Nygard´i kaamera ette värvika fännide armaada vanuses 5 - 55. Käiakse conventionilt conventionile, külastatakse fänne nende kodudes, tööpaikades ja klubiüritustel. Fännid on uhked nagu klingonid, targad nagu vulcanid ja sõbralikult humaansed nagu Enterprise meeskond. Trekkeritest räägivad sarja produtsendid, make-up artistid ja loomulikult näitlejad ise, originaalmeeskonnast Deep Space 9-ni. Kõike seda Star Trek universumi ümber käivat tralli oli tänu mõningasele algteadmisele läbi trekkie´de silmade huvitav, lõbus ja mõnus vaadata. Loodan, et paar aastat tagasi valminud järg on sama põnev. 5/5
Trekkies.

2 comments:

Ulmeguru said...

Star Treki fänn just pole (pigem vastupidi), aga seda tahaks näha küll...

Trash said...

Saad vaadata !