Wednesday, January 31, 2007

Saw III

Saw III - Darren Lynn Bousman 2006

Kui ma kodus suppi keetma hakkan juhtub alati nii, et õhtusöögiks tehtud taldrikutäie asemel on pott pilgeni täis ja meil tuleb naisega päevi selle koguse hävitamisega vaeva näha. Esimesel õhtul on muidugi mõnus vastvalminud suppi kulbiga kausikestesse valada ja vaikselt auravalt kuuma leent lürpida. Järgmine päev kõlbab ka veel täitsa hästi aga kolmandal päeval jääb käsi külmikust potti võttes juba hetkeks kõhklevalt pidama. Kas mitte ainult võileibadest kõht täis süüa ja supipõhi kaasa hooleks jätta ? Noh, pistan ikka pintslisse aga mingit erilist mõnu enam ammugi pole, täidab lihtsalt kõhtu. Nii oli ka Saega. Esimene osa oli väga põnev ja huvitav, teine vaadatav ja kolmas juba poolvägisi läbi veetav. Aga ega asi ainult ka Sae sarja ühekülgsuses polnud, kolmas oli ka stsenaariumi koha pealt nõrgim. Nii, et siis sarnaselt tavaline aga ka veel kehvema sisuga, liiga lihtne mäng. Reaalses elus Jigsaw´i mängud ei töötaks. Inimõistus pole nii kindel ja ettearvatav kui paikapandud doominokivi. Ahereaktsioon võib iga hetk tundevääratuse tõttu katkeda ja tekitada kaose. 1,5/5
Ainuke saag minu jaoks.

10 comments:

Anonymous said...

samad sõnad. III osa stsenaarium oli kõige lihtsam ja viletsam. kogu aeg ootad, et millal lõpus see twist tuleb, no aga see, et mängiti tegelikult amandaga polnud kuigi põrutav twist.

paranoiadisco said...

Nojah, ma ei ütleks, et ma nüüd sellest episoodist mingit twisti ootasin, pigem ma juba lootsin, et ei tule mingit ja ütlen ka seda, et imo oli parem kui teine osa... kuid siiski, mida rohkem puid sa saed, seda nürim on tera lõpuks!

paranoiadisco said...

Krt, mul alles nüüd tuli viimane pilt ette, kas see on Resident Evili Special Edition mootorsaag?

Trash said...

Jep ! Ja mul on see olemas !!!!

paranoiadisco said...

Raisk,
*kade*

Nuxx said...

"Reaalses elus Jigsaw´i mängud ei töötaks."

no shit, scherlok!

äi olnud kolmandal osal häda midagi, või noh, too näide kus kolmas osa on kõige parem sarjast.

Ma ühte näidet tean kusjuures ,)

Nuxx said...

vihje ka: ei ole Saag 3

Margus U said...

Nuxx! Death Wish 3

Trash said...

Nuks ei külasta mu blogi enam, tal nüüd uued sõbrad nii, et võib-olla jäädki ootama kas on õige vastus või väär. :(

Ralf said...

Tegin ka just terve ämbritäie suppi, aga suur nälg on, kõik söön ära vist!!