Friday, April 13, 2007

Evil Aliens

Evil Aliens - Jake West 2005

Splatter-comedy on žanr mida meeletult fännavad Paranoiadisko ja mu sõber Pikk. Selline maitsete sarnasus viis meid Opsiga ükspäev mõttele, et Paranoiakas võib olla Pika poeg, vanuse poolest ja Pika isaduste odüsseiat järgides isegi nagu sobiks. Kuskilt on ju need b-horrori ja gore geenid pärit, lisaks veel armastus hardcore ja pungi vastu. Tundub tegelikult täitsa selge sott olevat. Kui just otsest eostamist ei toimunud, siis läksid mingid lapsed kindlasti sünnitusmajas vahetusse, seda juhtub seal ju pidevalt, kuid vaikitakse järjekindlalt maha. Näiteks olen minagi Armin Karu tõeline tütar, kuid tänu apsakale Pelgulinna sünnitusmajas jäetud ilma miljonitest ja biljonitest. Aga ega ma ei virise, mul on vähemalt meeldiv hobi. Inspireerituna isast-pojast olen minagi hakanud vaikselt samadele radadele minema, ehk odav horror ja punk rock, kõik mida üks mees eluspüsimiseks tegelikult vajab. Unustage Antonioni, Kieslowski ja Bresson, Evil Aliens´ist täitsa piisab, et cool olla. Film oli tõesti hea ja hästi tehtud. Sisikonnad ja soolikad olid mõnusalt limased, pritsiv veri korralikult punane ja sitt haises nii mis kole. Kickiti rajult tulnukate ässi, lasti küljest jäsemeid ja näidati tissi, kõik nägu olema peab. Ühes stseenis astuti isegi samm Braindead´ist edasi. Kui Lionel Cosgrove niitis zombietõppe nakatunuid muruniidukiga, siis Evil Aliensis sõideti lausa kombainiga tulnukate sekka, verd ja soolikaid põllule pritsimas. Kõiges muus jäid aga kurjad tulnukad sammuvõrra taha. Eriti paistis see silma huumori kohapealt. Head nalja jagus küllaga, kuid kohati pingutati lihtsalt üle. Prooviti teha sellist kohustuslikku koomikat mis hetkesse üldse ei sobinud ja magedalt välja kukkus. Punnitades ikka ei saa ja tulemus jääb kohe vildakana silma. Paari-kolme ebaõnnestunud vaimukust välja jättes oli Evil Aliens igati tsill vaatamine, tujutõstev ja haavuparandav. DVD-l oli veel Black Sheep´i trailer mis rokkis täiega. Pikk muidugi sattus sellest eriti pöördesse ja arvatavasti vaateb seda huviga ka ta "poeg". 3,5/5
Bloody massacre !!!

14 comments:

Unknown said...

Kui keegi tutvusringkonnast draamakomöödiate fänn on, siis mina olen ammu oma issit taga otsinud. :(

paranoiadisco said...

Haha, ma ei taha kommentaarida!

Trash said...

Neid issi otsijaid on mu tutvusringkonnas mitmeid teisigi. he he. Mina naisega saaksime lapsendada ühe korea ja hispaania kino austaja. Lauri aga tahaks poega kes joob viina ja kuulab metalit. Sina sobiksid vast Opsile, mees ikka vaatab kohustuslikus korras kõik draamakomöödiad, kuid hiljem kirub 80% ulatuses oma valikuid taga. Ja siis mul on soomes üks tuttav gay paar kellele kõlbaksid ajuvaba actioni ja John Watersi fännid. Ja Pedobear ootab kõiki teismelisi animetüdrukuid...

paranoiadisco said...

Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis pole ma viinale ja metalile ka kunagi kätt ette pannud.. hmmm...

Trash said...

He he ! Mina mängiksin pigem selle kaardi ikka Pika peale välja. Mees on veel videoeditor ( eile avastasin ta P.V.A. -le tehtud muusikavideod ) ja ka lavastajana ( b-horror kodukino) kätt proovinud.

opstops said...

"Killer kalosside tagasitulek" on kindlasti üks Eesti b-horrori klassikuid, nii et arvan et teil oleks Pikaga millest rääkida :)

Trash said...

Ja "Verisen pääkallon saari". Muahahaaaa !!!

paranoiadisco said...

Kõlab lõbusalt!

Kunagi tuli ühe vana klassivennaga õlleklaasi taga plaan teha meie kodulinna pensionäride päevakeskuse püsikundede abiga ka tõsine zombihorror. Grimmi poleks tarvis olnud jne. Tüüp veel õpib Tarbatus filosoofiat, et kindlasti oleks väga deep teema sellest tulnud. Huvitav, et see idee kadus hommikul kaineks saamisega :(

Trash said...

Tuleb kohe filmima hakata, kutsuda kampa ka sõbrad ja varuda alkot mitmeks päevaks. Viin aitab imelist kunsti teha, joogi puudus aga hakkab võtteid pidurdama.

Tauri Punder said...

Nagu ei naernud eriti kahjuks :(
Sain aru et splatterkomöödia aga ei naernud..üle oli pingutatud.
Evil Dead oli sellega võrreldes vaka jagu parem.
Aga eks maitseid on erinevaid.

Trash said...

Keegi ei ütlegi, et EVIL DEAD halvem on. Loomulikult parem. : )

Lauri said...

Ma võin issiks hakata tüübile, kellele meeldib kõvasti kärakat panna, suitsu teha ja võimalikult rasket hevi kuulata. Erinevad mittelegaalsed mõnuained võiks samuti huvi pakkuda, nagu ka armastus scifi ja fantasy vastu. Omalt poolt luban kaua üleval olla, poest suitsu ja viina osta ja koolikiusamise pärast ei tasu ka muretseda: annan vastu kõrvu igale "kõvale mehele", kas ükshaaval või minu poolest kõigile korraga.

Trash said...

Sa Lauri tulid ju just soomest homode juurest. Nüüd on kahtlane kas keegi sind "issiks" tahab. : )

Lauri said...

Mind ei saa isegi relva ähvardusel heterost pedeks muuta, seega võin ma täiesti turvaliselt lahedate pededega koos kärkunni panna.
Soomes oli ilgelt lahe, muide. Olin ära unustand, kui lahe seal võib olla. Ainult kahju, et midagi ei ostnud. Peale joogi siis.
Prontole tõin ühe plaadi ka, hea et niigi läits.