Thursday, April 26, 2007

Open Your Mind

Mezame no hakobune - Mamoru Oshii 2005

Ma olen täitsa kindel, et ei vaata seda Oshii lühianimatsiooni enam kunagi aga kindlasti kuulan paar korda läbi. Muusika on nagu Oshii animatsioonides ikka väga hea - selge ja atmosfääriline, sekka ka paar korda veidike tugevamat biiti. Suurepärane taustamuusika. Pilt aga sobiks ( loomulikult koos muusikaga ) kusagil suures valges saalis seinale projekteerituna, veidi näituse videokunsti maik oli juures küll. Lugesin hiljem päris pika review asja kohta ja loomulikult ei osanud ma seal näha seda mida kriitiku terav silm, minu jaok oli lihtsalt tsillitav eye-candy. Koera teemat siiski märkasin ja kuna tean, et režissööril on nende lemmikloomadega eriline suhe, siis kiskus suu naerule. Koera fetiš on siinses teoses lausa mütoloogilise jumaldamise tasemele viidud. Loomulikult meeldis mulle filmi lõpus näidatav androidide teema, kuid ka poole filmi jagu ekraanil püsinud "sihik" andis mõnusa arcade videopeli fiili. Muusika lõi siiski suurema osa heast tundest. 4/5
Mamoru Oshii ise aga pole oma tööst rääkides just vaimustunud.

4 comments:

paranoiadisco said...

Hah, tüüp oleks justkui otse prükkarist tuld...

Trash said...

Eks see natuke suva tokyo prükkar olegi. Muahahaaa...

paranoiadisco said...

Haha, RAISK!

Trash said...

Ma enam ei mäletagi kust selle pildi sain aga juba ammu tahtsin kuhugui teemasse sobitada. Nii, et siis Mamoru Oshii. : )