Wednesday, April 18, 2007

Star Wars

Star Wars - George Lucas 1977

8 comments:

Hauakaevaja said...

Droid näeb üllatavalt kuri välja...Darth C-3PO?

Trash said...

Kusjuures ma vaatan ka nüüd, et mustad silmad ja puha. Poolakate poster, neil on kõik filmiplaKATID MÕNUSA KIIKSUGA.

Anonymous said...

Appi, mulle tuli see meelde.

Trash said...

Heh he ! Lahe kraam indeed. Maksavad praegu kindlasti tuhandeid.

Anonymous said...

Raudselt maksavad! Kuskil seal WTF'is peaks veel mu leitud Darth Vaderi pea kujuline seljakott ka olema. Ma panen lingi ka tegelt ja noh, need ka muidugi.

Trash said...

God damn, et ma oma Resident Evili mootorsaaag special puldi karbist välja võtsin. Penskarina oleksin raha kooku kühveldanud. Konsoolipult oleks olnud minu pensionisammas.

Ulmeguru said...

Kah teemasse: http://ulmeseosed.blogspot.com/2007/04/thesdade-postkastid.html

Trash said...

Star Wars ruulib tänu fänreliisidele täiega !!! Wohooo !!!