Wednesday, May 02, 2007

Funny Games

Funny Games - Michael Haneke 1997

5 comments:

Unknown said...

Oled kuulnud, et Haneke ISE plaanib teha OMA filmile uusversiooni, et jänkid ka midagi aru saaksid? Näitlejatel pole viga midagi (Tim Roth, Naomi Watts), aga vot see ON VIGA.

paranoiadisco said...

Ma ei julgeks midagi selle kohta arvata, ennem kui ma seda näinud pole. :)

Trash said...

Mul ükskõik, ega see film hiljem tagasimõeldes mingeid emotsioone ei tekita. Polnud mu jaoks muud kui järjekordne "peab ära vaatama, kuna kõigile meeldis" teema.

Anonymous said...

kellele see ikka meeldis, ei usu et eriti kellegile. selline film tekitab lihtsalt halva tuju ja midagi uut ei ütle. kole film

Trash said...

Halba tuju tekitavad filmid pole pahad, kuid käesolev teos oli minu arust lihtsalt oma aja film. Nüüd 7-8 aASTAT hiljem vaadates ei tekitaks mingit fiilingut. Selline oli kah tagantjärele mõeldes.