Monday, June 11, 2007

Eat Drink Man Woman


Yin shi nan nu - Ang Lee 1994

Pensionile jäänud lesestunud meisterkokk valmistab sööke oma kolmele armumurede käes vaevlevale tütrele. Roogade valmistamine on tema vorm suhelda ja meister on sellel alal väga "sõnaderohke", üks hõrgutis järgneb teisele ja laud tütarde ees kattub üha uute delikatessidega. Kaunitaridest ütred on aga oma eluga nii jännis, et ei oska lugu pidada elatanud isa kokandusmeisterlikkusest ega ka märgata ta elus toimuvaid muudatusi. Kui isa lõpuks uuesti abielluda lubab on peres kõik üllatunud ja mitte just rõõmsalt. Väga muhe, ning südamlik lugu söömisest ja armastusest, Ang Lee absoluutne tipp minu jaoks. Soovitan!

12 comments:

Anonymous said...

He he, seda filmi olen isegi mina näinud, kuigi nagu üldiselt teada, ma eriti telekat ei vaata, filme ei vaata üldse ja pilukate filme ei vaata isegi relva ähvardusel mitte. Aga selle filmi Trash omal ajal kuidagi sokutas mulle ja täitsa meeldis. Ma muud sisu suurt ei mäleta, mis kamm neil naistel oli, aga see et vanamees vaaritas hommikust õhtuni selliseid sööke, et teleka ees istudes hakkas ila mööda lõuga tilkuma, seda mäletan küll.

Lauri

Trash said...

Ega mäleta minagi nende neidude armastuse üksikasju, söögid ja söögid jäid meelde. Krabi, tiger prawns, pelmeenid, woki kuumutatud köögiviljad, chicken...

God damn, kell on juba 14.00 ja ma olen vaid 3 tassi kohvi sisse kütnud. Aeg on teha kiirnuudlid kurgi ja tüki loomalihaga.

opstops said...

Söögiteemalised filmid on ühed mu lemmikud. Teine suurepärane kulinaariast pajatav filmi on Juzo Itami tehtud "Tampopo". Enamus sellest filmist keerleb selle ümber kuidas häid ramen nuudleid valmistada. Soovitatvalt tuleks seda filmid vaadata täis kõhuga :)

Trash said...

Peaks Tampopost ka väikse tutvustuse kirjutama.

Sõin just võileibu, määrides peale külma rossolniku purgisuppi ja hapukoort. Paganama hea ! : )

Anonymous said...

Ära aja oksele. Miks sa mingit loomade toitu sööd?

L.

Trash said...

Chefs menu.

Tean, et oled laktoboy aga hapukoort loomatoiduks nimetada on ikka liig mis liig.

Anonymous said...

Ma ei mõelndki hapukoort, vaid silme ette tuli pilt kuidas sa purgist külma rassolnikut leivale määrid, ja magu tahtis krampi kiskuda. On teine nädalavahetusest veel hell, ja ei tohi selliste kujutluspiltidega ehmatada.

L.

Trash said...

Oh sind küll Lauri, väike party monster meil.

Anonymous said...

Party harty was a tardy.

Tsitaat bussijuht Ottolt maailmakuulsast multikast.

L.

Unknown said...

Misasja, külma purgisuppi leivale? Öäk!

Ja ärme unusta seda filmi:
http://www.imdb.com/title/tt0097108/

A oli mingi Jaapani gorefilm ka ju, kus kiirtoidurestorani töötaja inimestele oma bossi hamburgerina pakkus? : D

paranoiadisco said...

See, mida sa mõtled oli vist üks HK cat III filmike. "Ebola syndrome" vististi...

Trash said...

The Cook the Thief His Wife & Her Lover oli Agu Pildi üks lemmikfilme. Mulle Greeneway nii väga ei istu, vähemalt mitte ta kõik filmed. see oli ok!