Sunday, July 29, 2007

Transformers

Transformers - Michael Bay 2007

10 comments:

Anonymous said...

Ma pean Sind kahjuks kurvastama. Hakkasin seda filmi vaatama kodus suurte lootustega - iseenesest idee on vägev ning wallpaperid paljutõotavad.

Kui Sa just pole 13 aastane, Sulle meeldivad odavad komöödiad ja kliśeed, halb näitlejatöö ning muusika, siis see film ei tohiks Sulle meeldida ning Sa liigitaksid selle kategooria alla "ajaraisk". Film kubiseb odavatest naljadest mis muigele ajavad. Ainuke asi tõesti, mis veel köidab on graafika.

Näen, et homme tuleb see ka Eestis kinno. Hoia kinoraha kokku.

Anonymous said...

Ja ma vaatan, et see film on imdb-s saanud 7.9 punkti - hämmastavalt uskumatu!

Trash said...

Ei hoia ! Neljapäeval kõigi eelduste kohaselt kinno. Kamoon Mait, seal ju AUTOD MUUTUVAD ROBOTITEKS !!! : )

Ah, muidugi jurts aga mind on meretagune jänki oma entusiasmis pehmeks rääkinud ja enam ei aita muu kui minna vaatama.

Anonymous said...

Ok:D

Ootaks reedeks siis Sinupoolset retsensiooni. Ja kui tõesti meeldis, ignoreeri mu juttu:)

Trash said...

Selle reede eest ma pead ei anna, mõnikord seedivad filmid minus kuni 3 nädalat enne kui tekstiks toksin. Kirjutan aga kindlasti!

Unknown said...

Mina päris homsele esilinastusele ei lähe, kuid reedel olen kohal!

Trash said...

No ega see veel minulgi nii kindel pole, homme sõps helistab ja ütleb kas on minek. Esialgu nagu on.

TRANSFORMERS !!!!

AUTOD MUUTUVAD ROBOTITEKS !!!

Ulmeguru said...

Millest kisa-kära?
Idiootlikumat ideed annab ju otsida?
Sisust ma parem ei räägiks?

Aga jah, eks igaühel ole omad halvad päevad...

Trash said...

Kella 8-ni on jäänud mõned tunnid.

TRANSFORMERS !!!!

AUTOD MUUTUVAD ROBOTITEKS !!!

Ulmeguru said...

:]