Saturday, August 11, 2007

Frozen Land - Paha maa

Paha maa - Aku Louhimies 2005

Heh, IMDb-st linki otsides alles lugesin, et Paha maa festivalipealkiri on Frozen Land, ingliskeelne nimi mis mulle mitmeid kordi varem ette on sattunud, kuid kuna pole Aku Louhimiehe loominguga tuttav, olen alati mõelnud, et tegu on mingit sorti lühifilmiga. Levottomat on muidugi nähtud aga mingit vaimustust see minus ei tekitanud, ning vast tänu sellele suhtusin leigelt ka tema Paha maa ja Valkoinen kaupunki filmidesse. Oma osa negatiivse eelarvamuse tekkimisel andis ka näitlejate valik, nimelt olid nii Jasper Pääkkönen kui ka Petteri Summanen, mõlemad minu jaoks kuidagi seletamatult nõu nõu persoonid. Paha maa filmis lunastasid mõlemad end minu silmis, üks tänu leinale ja teine läbi narkouimase anaalseksi. Film oli hea, nii perussuomalaista meininkiä ei osanud ma küll oodata, alustades Eppu Normaali kuvandist ja lõpetades kõige karmimas kaamoses ja morkkikses. Lihtsalt suurepärane. Vaatama juhtusin ETV pealt juhuslikult ja elamus oli nii vägev, võta või tuttavalt Louhimiehe Irtiottoja sarja DVD-d laenuks kui tal on ja osta stadist Riisuttu mies. 4,5/5
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

2 comments:

Colorado said...

enda lemmikuks on see tolmuimeja teema seal, arvestades fakti, et vanemate kodus selline milljoni himuri olemas, siis tegin neile selle filmi kohustuslikuks.

Trash said...

He he !

Ja õppisid tolmuimejat peale koristuse ka muuks tarvitama?