Saturday, October 13, 2007

Hostel : Part II - Hostel 2

Hostel: Part II - Eli Roth 2007

Mu noor hip-hopparist töökaaslane käib iga nädal kinos mõnda jänkide actionit, komöödiat või horrorit vaatamas ja alati ütleb, et tegu oli kõige parema filmiga üldse. Iga uus film on parem kui eelmine ja iga järgmine film veelgi parem. Kui küsisin Hostel´i järje kohta, vastas ta loomulikult, et see on hulga parem kui esimene ja üldse maailma kõige parem film. Noogutasin kaasa ja ei uskunud sõnagi. Esimene mulle aga täitsa meeldis ja seetõttu otsustasin halbade eelaimduste kiuste ka järje ära vaadata. No parem ei olnud nüüd kusagilt otsast, kuid see lõpus toimuv business mulle täitsa meeldis. Samuti oli sümpaatselt mindud vastupidist teed väljakujunenud kaanonitele mis dikteerivad, et järjelugu peab alati verisem ja vägivaldsem olema. Film muidu tundus aga hulga lapsikum. See mis esimeses tundus isegi kõhedust tekitavalt võimalik olevat, oli järjeloos laus´ muinasjutuks keeratud. Versistajate klubi tegevus tundus seekord liiga ülepaisutatuna, liiga eksponeerituna, et selline asi reaalselt niimoodi olla saaks. 1,5/5
Welcome to the Dollhouse Heather Matarazzo !

6 comments:

Unknown said...

Mulle see just meeldis, et esimese osa salapära Elite Huntingu ümber oli seekord natuke kergitatud ja lugu veidi arendatud... Aga üldiselt püsis esimese osaga umbes samal tasemel. Bloodbath-stseen oli päris kõva! ;)

Trash said...

Heh, mulle jälle see bloodbath stseen üldse ei meeldinud. Minu arust on seda Bathory teemat juba liigselt läbi mängitud.

Kas võib olla, et on tulemas/olemas mingi unrated hyper violent versioon, sest see oli kuidagi vaoshoitud ja tasane??? Vaatasin regioon 1 DVD-d.

Ralf said...

Su töökaaslase suhtumine on tegelikult äärmiselt eluterve, suudaks ma end vaid iga filmi vaadates samamoodi tunda. Kunagi oli nii.

Trash said...

Forzal on vist siia maani, Soprano juba vaikselt paraneb.

Anonymous said...

A esimeses oli suht palju tissi näha, saunas isegi vist tussi.
Kas teises on siis ka seda vähem?

Trash said...

67 sekundit vähem jah. :(