Tuesday, November 06, 2007

Blade Runner

Blade Runner - Ridley Scott 1982

7 comments:

Unknown said...

Heh, täna näitab ETV sellist filmi - huvitav kas on hea... :D

Trash said...

On küll, kuid pigem draama kahe keskealise naise sõprusest kui horror film. Mulle meeldis, praegu paneks 8/10.

Muideks keskmine Blade Runneri poster on ka minul raamituna. Kahjuks aga on see ka kõige tavalisem. : (

Unknown said...

Väga hea, vaatab.

Blade Runner on aga jätkuvalt mu must-see nimekirjas. Ridley Scott on teinud minu silmis ainult kaks kräppi filmi, muidu on ta küll hea kaliibriga lavastaja.

Trash said...

Vaata muidugi nii hiina pelmeeni-filmi kui blade runnerit. Viimasest on muidugi versioone ja mulle tundub see dir. cut siiski parim.

paranoiadisco said...

Ootoot, kas see pelmeenifilm on siis nö täispikana ka olemas? Ma mäletan, et ta kuskil sees nagu oli - umbes nagu "Masters of Horror" vms...

paranoiadisco said...

Jajah...

Edited into
Saam gaang yi (2004)

Trash said...

See olilühendatud versioonina ühel neist Asian Extreme horror kogumikel. Ma ise pole lühendatud versiooni näinud.