Friday, November 30, 2007

Singapore Dreaming

Mei man ren sheng - Yen Yen Woo, Colin Goh 2006

Filmi vaatasin läbi paar päeva tagasi, kuid soundtrack oli juba üle poole aasta mu playlistis olnud. Ma tegelikult ei ole üldsegi selline mees kes viitsib aasia muusikat kuulata. Fänni poolt kokkupandud Jaapani hardcore pungi kogumik ja mõned anime OST´id on küll varem audiotaustaks võetud aga tavaline J-pop/rock ja K-pop/rock on alati välja praagitud, traditsioonilisem aasia pillikääksutamine ja halamine ei meeldi aga üldse. Seda veidram aga on, et Singapore Dreaming´u traditsioonilist ja pop muusikat segav OST mu kõrvade jaoks koha on leidnud ja üks lugu nimega Bong Chun Hong isegi tõeliselt meeldib. Filmis oli sama helikatke kohe alguses ja kenasti subtiitrite abil ka laulutekst ära tõlgitud, kohe tekkis hea tuttav fiil linalugu vaatama asudes. Tegevus keerles Singapuri tarbimisühiskonna tekke ümber kus lavastaja lähenes kerge irooniaga kohalike 5C maaniasse. Viis C-d nagu kohalikud ütlevad on hea elu etaloniks ja tähendab omada cash´i, credit card´i, condominium´i ja car´i, mõnikord lisandub sinna veel üks C - cosmetic surgery. DVD lisade hulgas on üks väljajäetud stseen mis eriti ilmekalt iseloomustab iha selle elustandardi järele, kahju lausa, et see kinoversiooni ei jõudnud. Singapore Dreaming oli selline tore ja armas film. Mitte millegi erilisega silma ei jäänud aga igati mõnus oli vaadata. Oodatud otsese komöödia asemel väheke tõsisem, kuid siiski pigem koomiline lugu kui draama. Tuletas meelde, et mul on juba pikemalt aega vaatamata Singapuri imelapse ja rebeli Royston Tan´i lühifilmide kogumik. Peaks veel singlishikeelset kino vaatama. 3/5
Perepilt.

4 comments:

Anonymous said...

Ma toon sulle homme ühe soundtracki.
He he.
Do ya folks like coffee.....?


Lauri

Trash said...

Deathlok ?

Too jah ! Helesta homme ette, pean hommikupoole isaga koos vähe tööd tegema, eks siis saab sättida mil ma taas vaba olen.

Anonymous said...

Dethklok.
No ma helistan. Millalgi peale lõunat? Võtab väikse joogi ka sinu juures?

Lauri

Trash said...

Ära minu jaoks võta, mul kaine nädalavahetus. Küll võib aga koos vaadata seda sci-fi animatsiooni mille kinkisid.