Tuesday, November 27, 2007

Superbad

Superbad - Greg Mottola 2007

Üle eesti filmiblogide on käimas Superbad´i arvustuste laine ja püüan minagi sellesse oma tilga anda. Mulle film istus ja kohe väga. Küll pean ma aga nõustuma samas ka kõigi väheke leigemate kritiseerijatega, sest mingit hüper-teost ei leidnud selles minagi. Kolledž-komöödia nagu ikka, kuid siiski väikese erinevusega, milleks minu jaoks olid fantastiliselt hästi seatud dialoogid. Alkoholipoes täpsustavaid küsimusi esitavad politseinikud või filmi lõpus arenev jutt teksaste sobivuse üle - no lihtsalt geniaalne. Häiris mind aga politseinike liigvoolav omajopelikkus ja tugevalt vindi ülekeeramine selle asemel, et tuua kinoajalukku tõelised weirdo-mendid. Küll sai aga kinoajalugu juurde ühe wirdo-geek´i - Havai kuumima poissmehe McLovin´i.Mõistmatuks jääb aga mõnede arvustajate viited kui ropule ja vulgaarsele teosele. Vaatasin minagi uncut versiooni ja ei suuda isegi mõista mida oleks veel saanud cut´itud versioonis välja lõigata, tegu ju täiesti tavaliste kuttide lõõpimise ja naljaga suguelu teemadel. Või olen mina, mees kes tervitab tänaval vastutulevaid tuttavaid juba kaugelt küsimusega: "Mis nussid?", liiga paksu nahaga neis asjades? Üle pika aja üks hea tiinikomöödia, välimuselt tavaline aga sisult smart. Minu jaoks kõige oli naljakaim koht kui Roger Iwata mängitav Miroki tegi kodunduse tunnis kassi järgi. Kukkusin naerdes diivanilt maha. Ausõna! Või noh, vähemalt natuke. 3,5/5
Filmitudengist soomlane Antti on tantsuhoos.

8 comments:

Lauri said...

He he, saada Antile endale ka link

Trash said...

Ah, et sinagi näed sarnasust. He he ! Mul oli terve filmi vältel Antti silme ees.

Anonymous said...

kusjuures see võmmide omamehelikus oli mulle alguses häiriv kuna arvasin, et neid lihtsalt kujututakse selliste totakatena, aga kui nagunii selgus, et nad taipasid ju kohe algusest milles case oli siis nagu see vabandas nad minu silmis välja

Trash said...

Jah, aga peale seda pannakse veel auto põlema ja tulistatakse romut. Kõik tagasi nulli, taas vint ülekeeratud.

Anonymous said...

loodetavasti on tegemist tugeva suunanäitajaga jänkide tiinekate komöödiates. rahalised numbrid näiksid ka selle poolt olevat.

mõelge näiteks 5 aasta taguste teen-comedyite peale (american pie etc)
ühesõnaga tõsine samm on edasi astutud

Trash said...

Loodan ise samuti, kuigi mulle meeldis ka Am Pie. On ikka hulk hullemaidki.

Anonymous said...

No näen.
Nüüd on filmi vaatatud ja I feel like McLovin.

Trash said...

He he ! Või, et tundsid sina iseennastki ära selles tegelaskujus?