Friday, December 14, 2007

Ulmeline filmiüritus


Homme siis eesti esimene ja loodan, et mitte viimane Battlestar Galactica frak party kus suurelt ekraanilt tuleb esitamisele uus BSG film Battlestar Galactica: Razor. Ürituse korraldajaks on suvel meie sci-fi joodikute seltskonnaga liitunud Scott, jänki kes sööb, joob ja kuseb ulmet ning vahelduseks õpetab noortele meediateadmisi. Kolmekordne hurraa! talle. Ise BSG uut sarja jälginud ei ole, kuid naudin võimalust niisama sõpradega koos napsu võtta ja filmi taustal tsillida.

9 comments:

Lauri said...

Päris lahe oli.
Minu arust õhtu haripunkt olid need ilgelt ilusad lätlannad Nimetas.

Trash said...

Ma ei pannud neid lätlannasid tähelegi, vestlesin herr Kirsiga USA relvaseadusest.

Üritus oli lahe jah, rahvast oli vaid vähe.

Lauri said...

Rahvast oli parajalt. Tallinna ulmejoodikud õigustasid jälle kord oma nime - eelkõige härra Veer. Aga ega teisedki limonaadi joonud.

Trash said...

Ma ise olin ka öösel sama täis, kukkusin koju kõndides paar korda külili. Piinlik lausa,eriti nüüd, kassiaHASTUSEGA. : )

Lauri said...

Mul pold häda midagi, olin küll täis aga ei midagi erilist. Eks see Nimeta ukse taga pandud kett ka leevendas olukorda. Pigem andis tunda eelmise öö unevõlg.
Mingi 4st olin juba kodus, kuigi Levikas oli täitsa lahe.

Trash said...

Levikas ei ole lahe !!!

Anonymous said...

Ma ei tea, kõik vinguvad et ei ole lahe aga käivad ikka. Mulle täitsa meeldib, aeg-ajalt.

L.

Trash said...

Su aeg-ajalt on iga nädal. Ha ha. Mulle tegelikult veidi aega meeldib aga tavaliselt lahkun liiga hilja ja siis on kaaslasteks riid ja tüdimus. : (

Anonymous said...

Kord nädalas ongi aeg ajalt. Pealegi ei satu ma sinna isegi mitte kord nädalas, vaid harvemini, ütleme kord kahe nädala jooksul või nii.

L.