Thursday, January 31, 2008

Jurassic Park III

Jurassic Park III - Joe Johnston 2001

Pool aastat tagasi tuli Juurapargi triloogia jutuks ja sõber Ops mainis, et viimane osa polnud üldsegi halb. Teist olin ma näinud ja selle jura tõttu ka koheselt viimase loo maha kandnud, nüüd aga tekkis uuesti huvi vaadata, sest peale zulu sõdade, geniaalsete serialkillerite, tobe-naljakate hiina kummituste ja riukalike masoonide, olen veel ka suur dinosauruste fänn. Pool aastat käisin Opsilt küsimas ja mees väitis selle filmi laenus olevat. Pool aastat hakkas vaene poiss iga kord oma ajusid pigistama, püüdes meelde tuletada kellele ja millal ta selle DVD välja laenas. No paar nädalat tagasi leidis siis üles. Ülla-ülla, nagu ütleb Raadio 2 -e huumorivaeseim DJ Ott Ojamaa, aga DVD leidus lõpuks riiulist kohe Jurassic Park 1 ja 2 kõrvalt. Juhtub. Opsil oli õigus. Jurassic Park III ei püüdnud kuidagi olla veelgi võimsam ja suurem, ning võttis selle asemel asju iisi huumoriga. Oli actionit, oli nalja ja oli loomulikult lahedaid sauruseid. Fiil oli lahe kuna movie tuletas tänu mahajäetud laboratooriumikompleksidele ja dino-actinile meelde üht mu lemmikmängu Dino Crisis 2. Vaatad vaikselt meelelahutuslikku filmi ja tuletad meelde aastatetagust pelamise kogemust - väga mõnus kutid, väga mõnus. 4/5
Dino Crises 2 - mälestusi kogu eluks.

10 comments:

J said...

"Dino Crisisega" sai üksjagu jamatud (oli see teine mäng), kuid viimaks oli ühes kohas nõnda kaua kinni oldud, et jäigi pooleli.

Äge Resident Evili kloon, millega oli mõnus jännata.

Trash said...

Mul jäi esimene pooleli aga teine läks ludinal, isegi 2 x järjest. Sama ka Parasite Eve 2 -ga.

Anonymous said...

kuule ütle oma lambapeast sõbrale NUXX'ile edasi, et ta blogi pole niivõrd surnud kui pigem tapetud seetõttu, et kommenteerimine on lubatud ainult mai ei te kellelele (kuskile registreerinutele!?!? WTF)

saagem üle sellest onja, ma olen nagu umbes 20 korda tahtnud tema blogis arvamust avaldada või mida iganes ja kõik on jäänud selle regamise taha

Trash said...

Tead, ma pole küll taga rääkinud aga ma arvan, et ta pigem ei viitsi kirjutada kui põeb kommentaaride puudust. Härra läks ju veel 42 aasta vanuselt uuesti kooli ja ei jõua enam blogida. Aga eks küsin milles asi, miks jaksu pole.

Ulmeguru said...

Nuxx on 42! Nuxx on 42? Ei ole..?

Trash said...

Raske uskuda jah, sest jutt mis suust välja aetakse on tihti lapse oma. He he !

Anonymous said...

42 on maailma mõte teadupärast a mitte minu vanus ;)

Trash said...

Nuks vanapoiss, vasta parem lugejakirjadele, et miks tahad filmiblogimisest loobuda?

Anonymous said...

Võtan enda peale selle raske asja ja riskin Nuksi viha enda peale tõmmata, aga paljastan, et Nuks saab sellel aastal tegelikult 45. Seega 42 ta tõesti pole.

Lauri

Trash said...

Lauri on paha!