Friday, February 22, 2008

Marta

Marta - Marta Nováková 2006

4 comments:

edasi said...

ma olen mõelnud, et mis sul nende plakatitega on? et kas need on filmid mida oled saanud, aga pole veel jõudnud vaadata? või filmid mille kohta pole viitsinud kirjutada? või lihtsalt mingid plakatid mis oled surfates leidnud?

Trash said...

Need postrid on justkui vahepalad tekstide keskel. Kiire ja mugav viis märku anda, et blogi pole surnud, meeldetuletus endale mõne uuema filmi suhtes, lihtsalt kaunis postrikujundus mida soovid teistelegi demonstreerida jne...

Mõnikord vaatan filmi ka õige pea peale postri panemist aga seda harva. Kirjutan ikka iga filmi kohta ja siiamaani on nii ka tehtud.

Anonymous said...

kusjuures selline poster ütleb ilma filmi nägemata seda, et "ma olen nii igav et ma plahvatan"

Trash said...

Arvatavasti ongi ja ega mina seda filmi vaadata viitsiks. Postrid aga meeldivad sellegipoolest.