Sunday, March 30, 2008

The Invisible Stud

The Invisible Stud - Toumei Ningen 2008

Animefoorum Baka kevadlaager oli lahe nagu ikka. Kahjuks aga sattusin kohe ürituse alguses ühe hooletult suust lastud lause tõttu põlu alla ja ei suutnud isegi noori alkoholi, seksi ja tobedate naljadega osta püüdes oma kahanenud imagot parandada. Nimelt mainisin kogemata, nii mokaotsast, et mulle hentai ei meeldi ja pole vähemalt aastat kaheksa ühtegi žanri animet vaadanud. Sellest piisas. Edaspidi minuga suheldes muiati üleolevalt, suhtuti distantsilt ja külmalt ning naerdi seljataga, näidates "lolli" peale näpuga. Eks ma siis laagrist koju jõudes paningi kohe ühe uuema hentai masinasse ja proovin nüüd selle postitusega ennast noorte silmis rehabiliteerida. Kvaliteet oli küll parem kui see jubedus millega ma aastaid varem kokku olin puutunud, sai isegi nalja, pakuti killuke romantikat, oli veits pervo ja üllatuseks isegi erootiline. Kahjuks hakkas aga huumor end peagi ammendama, romantika muutus hingelisemast füüsilisemaks ja korralik fantaasiat kannustav erootika asendati koera nikkumise teemaste mõttelendudega. Hea erootiline film labastati ja lamestati ühesõnaga. Vaatasin tsillilt ära küll aga ega rohkem kui 60 min ( 2 x 30 min. ) poleks viitsinud. Ma nüüd ei tea kuidas asjatundjaist animenoored oma hentaide edetabelis käesolevat teost paigutavad aga minul jäi peale vaatamist sisse tunne, et järgmine kord taas kaheksa aasta pärast. Või siis ainult spetsialisti soovitusel. 2/5

8 comments:

Kristo Nikkolo said...

Sa oled minust siis kaugemale jõudnud - ma pole veel kuskil anime/jaapani fanattide kokkusaamisel käinud :)

Üks selline (soft)hentai mida ma kindlassti soovitan vaadata on see va 90ndate alguses tehtud Tales Triology.
Vaata ja sa ei kahetse (loodetavasti)

Trash said...

He he! Ma just kommisin sinu blogi samaaegselt.

Tänud ! Võtame soovitused arvesse aga vaevalt ma niipea otsima ja vaatama hakkan.

Anonymous said...

Oot-oot. See on ju see nähtamatu tüübiga eroanime, Toumei Ningen!

Miks sa süžeest ei kirjutanud? Seal on ju mingi osa, kus see nähtamatu tüüp teeb keelekat ühele tüdrukule, kes peab nähtamatut tüüpi enda kadunud koera vaimuks. Hull!

Trash said...

Ega ma kunagi eriti süžeest kirjuta ja see koera meenutamine ei tundunud mulle nii originaalne hetk olevat. See vist näitab taas kui roheline ma hentaid arvustades olen kui koerakeel tundus suva aga mitte hull. Mulle väga meeldis esimesed nn. seksu kohad aga siis läks justkui tavaliseks, libises allamäge erootilise külje pealt.

Bushidon said...

Sellega seoses tuli meelde seik, kus Random Hullule ütles, et iga otaku arvutis peaks olema vähemalt üks fail yaoi'd - šokiteraapia eesmärgil või midagi sarnast.
Kõnealust hentaid pole ise näinud, üldse on teadmised selles valdkonnas üpriski vähesed. Ainult paljudes kohtades kõlanud Bible Blackile on pilk peale visatud.

P.S. resurrektisn enda blogi ka nüüd veits, aega saad siis külasta, hoo-ho-hoo

Trash said...

Eks see Bible Black´i nimi on endalegi meelde jäänud aga nagu ikka, vaevalt ma vaatan. :(

Sinu blogi aga külastan kindlasti! :)

paranoiadisco said...

Ka mul on Bible Black vist ainuke nähtud hentai. Kuskil torrentisaidil pandi iga nädal üles üks episood ja siis vaatasin nagu seriaali. Satanism , munnidega naised ja huvipakkuvad asjad...

Trash said...

Munnidega naised on anno 2008 juba väga out. Praegu ruulivad tussidega mehed ja kaelkirjaku poolt pakutud keelekas.