Saturday, June 28, 2008

The Rules of Attraction

The Rules of Attraction - Roger Avary 2002

8 comments:

Ulmeguru said...

Kas see on see film, kus näidatakse miskeid panemisi ning siis keritakse tagasi, et kuidas kõik algas... keegi roopis kellegi täis jne.

Trash said...

YeP!! Mulle film meeldis, kohe tõsiselt meeldis.

Ulmeguru said...

Mulle tundus ka see jupp huvitav... noh, see jupp, mida ma kunagi kogemata nägin... nüüd siis mõtlesin, et kas seesama...

Trash said...

Mul on juba pikalt olnud isu ülevaadata aga selle asemel olen TV-st tükati vaadanud, ehk alati poole pealt vaatama sattunud ja siis mingit lõiku jälginud.

karl said...

Ei saa postitamata jätta järgnevat klippi:http://www.youtube.com/watch?v=V_HCGKuqDjE

Trash said...

Party animal!

Unknown said...

Muutub iga korraga aina paremaks ja sai isegi DVD-lt koomiku Carrot Top-i kommentaari kuulatud, mis oli päris naljakas.

Trash said...

Peaks jah, ise kah!