Sunday, August 17, 2008

10 to Midnight

10 to Midnight - J. Lee Thompson 1983

10 comments:

Anonymous said...

10 to midnight on täitsa hea serial killeri thriller, kuigi tavaliselt need mulle ei meeldi. Inimesed peaks filmides surema ikka mõjuval põhjusel, mitte lambist.
Jaja, pahapoiss tuletab mulle välimuselt meelde ühte tuttavat noormeest, võibolla sellepärast ka sümpaatne film, a tal ei ole sellist hullumeelset pilku. Võibolla kui tapab paljad naisi, siis on mu tuttaval ka selline pilk, aga nii hea tuttav ma tal ka pole, et ma teaks sellest midagi.

Colorado said...

minu jaoks on Bronson jällegi selline näitleja, kelle nime pärast karbil ei jäta filmi võimalusel vaatamata.

Trash said...

Ma pole filmi ise näinud aga nüüd ajasite isu peale.

Bronson mulle laiaslaastus ei meeldi ja seda just tänu indiaanlaste rollidele.

Trash said...

Mehel on vist veel mingid leedu sugujuured. :)

Anonymous said...

Kui tahate teada, milline näeb välja produtsent, kes aastaid hiljem saab endale vöö vahele arvutult Steven Seagali ja straight-to-cable filme (ei saa jätta mainimata ka Battlefield Earth prodjuusimist), siis näeb teda selles filmis Bronsoni sidekicki-rookiena.

Trash said...

Isu on kohe veel suurem.

Colorado said...

Vaatasin just Assassination ja Death Wish, millest viimast julgeks kyll kindlalt soovitada. pime ja külm nju jork, kus arhitekt(vist?) asub kätte maksma oma naise mõrva ja tütre vägistamise eest tänaval õhtati suvalistele pättidele. v-o oled näindki juba.

Anonymous said...

siis juba kõik 5 osa ära vaadata, 1-4 julgen soovitada, 5 on nägemata veel.
2 oli L.A., 3 oli huumor ja 4 laadna 80ndate narkoäktsion

Colorado said...

väga hea, ma arvasin, et see üks film ja kogulugu, kuigi lõpp oli kyll selline, et uues linnas läheb samamoodi edasi. väga hea, võtan plaani kõik ära siis vaadata

Trash said...

Death Wish´i olen näinud ja ühte järgedest ka. Meeles pole eriti midagi. :(