Monday, September 01, 2008

Raamatud ja muusika DVD-d

Juba mõnda aega on mul peas küpsenud plaan hakata blogis mainima ka loetud raamatuid ja koomikseid ning nüüd Sopranost innustust saades otsustasin tuua idee teieni. Esialgne idee teha teemalisi postitusi oma sub-blogisse ei tundu just ahvtlevana, liiga vähe pööran ma tähelepanu oma kolikambrile võrreldes filmiblogiga ja seal toimuv on rohkem oma nime väärt kui seda alul oodata oskasin. Raamatupostitused ei tuleks pikad, vaid mainimine ja võib-olla paar rida tutvustuseks, hindama veel ei söundaks hakata. Ka postituste tihedus poleks painav, ega ma üle kahe raamatu nädalas ikka lugeda ei jõua. Samuti tekkis huvi elluäratada taas muusikat sisaldavate DVD-de, videokogumike ning live-esinemiste, äramärkimine mis aastaid tagasi soiku jäi kuna ei tundunud filmiteemaga haakuvat. Sellest johtuvalt ongi mul taaskordne küsimus blogilugejatele. Kas raamatute ja muusika DVD-de napp mainimine sobiks mu blogisse, kuna tegu on ju lõpuks ikkagi filmiblogiga ja see pisikenegi ballast võib reisi pidurdama hakata? Mis te arvate, jääda vaid kinokunsti lainele või põigata ka kirjanduse ja popkultuuri radadele? Võimalus valida 2 vastuse varianti. Tänan!

8 comments:

Unknown said...

Kust see viimane pilt pärineb? Väga tuttav teine.

Hääletasin küll EI, kuid järele mõeldes ei teeks raamatute mainimine / nendest kirjutamine üldsegi paha ja endalegi tekkis see kuri mõte, aga samas juba tavablogis "raamat" silt olemas.

Trash said...

Twin Peaks.

Peaks su tavablogi bookmarkima, käiks tihedamalt vaatamas.

Lauri said...

No kes siis Twin Peaksi Punast tuba ja tagurpidi rääkivat kääbust ära ei tunne

Trash said...

Kui sarja näinud ei ole, ega siis ju ei tea. Samas aga piltide järgi ongi ju veits tuttav, neid TP´i imidžeid jääb ju netist ikka silma.

Unknown said...

Ah jaa, ma kirjutan muuseas tavablogi nüüd aeg-ajalt raamatuarvustusi - ega tükki küljest hammusta !!

Trash said...

Sa peaks seal Saksamaal kirjutamise asemel hoopis madchenitega ühe läbi maa kulgeva seks-retke ette võtma, õllejooma ja türklasi peksma.

Unknown said...

Viimasega olen päri, aga mädchenid on inetud.

Trash said...

Ilsa ja Helga ei kõlba või? No on valiv poiss alles!