Thursday, October 23, 2008

Lili

Lili - Riho Unt 2008

Varastasin lastehooldamise tagant tunnikese ja hiilisin kinno uusi eesti nukufilme vaatama. Riho Undi Lili oli küll tänu ilmekalt esiletoodud rottidekamba persoonidele igati mõnus vaadata, kuid üldpildis üpris hajuv killuke. Isegi kui sa asendad peas rotid venelastega, paraleel mis tänu nende iseloomulikule käitumisele ja väljendub platnoilikuses, lääneliku absurdses mittemõistmises ning vodka ja paberossilembuses, jääb stoori ikkagi lõpuks vaid virvenduseks, puudutamata emotsionaalselt ühtegi närvipunkti. Kenasti tehtud, kuid hingetu. Võib aga mänglevalt öelda, et "hing sees" on Eesti Nukufilmi moto. 2/5
Rotivalss.

4 comments:

Anonymous said...

tere pinginaaber.

oleks vast päris hästi välja mänginud, kui lili oleks jäänud leebeks raadiohääleks, kes ajab rottidel laibaõgimiselt mõtted vägisi kõrvale. nibuvilgutamine oli loo seisukohast täiesti arusaamatu. rotimaailm oleks võinud siis juba avanada läbi hele kõre üsa. poolkõva kunst.

Trash said...

See, et Hele Kõre tissi näitas läks mul täitsa meelest. Oleks põõsast ka näha saanud, annaks punkti rohkem. Höh höh!

kashei said...

mina olin siin filmis näitas ju
vöi oli see dublant?

Trash said...

Mina olen siin filmi pole ma veel näinud. Eks kunagi tsekkame siis neiu kehavõlud üle.