Sunday, December 14, 2008

Death Race

Death Race - Paul W.S. Anderson 2008

Death Race tõestas, et Hollywood´is mitte ainult ei osata viletsaid action-põnevikke teha, vaid ka häid. Kuigi käesolevagi filmi lõpp kiskus kräpiks kätte, oli siiski tegu korraliku meelelahutusega kus rumalustel lasti hooletult voolata ja plothole´ide silumisel ei löödud risti ette. Kena tõdeda, et Jason Statham´i nimi on muutunud teatud laadi möllufilmide sünonüümiks, ning lubab vaatajale alati korraliku annuse pulp-kino, puhast ajuvaba meelelahutust ning üle serva trügivat fantaasialendu. Death Race pakkus täpselt seda mida lootsid näha saada enne filmikallale asumist - tähendab korralikku ausat b-movie´t. Mind isiklikult häiris afroameeriklasest tegelase ettearvatav roll. Hollywood oma poliitilises korrektsuses ei saa ju näidata neegrit negatiivse tegelaskujuna ning selletõttu oli filmi lõpp enam-vähem täpselt teada juba filmi alguses. Ei suudeta ikka kõiki bärjääre ületada, kuigi võiks. 3,5/5

10 comments:

Unknown said...

Pean jälle ütlema, et kui see kuradi veoauto sodiks sõitis teise võidusõidu ajal tuli mul ära ja kohe rongide kaupa.

Trash said...

Kuule mees, tuli ära-tuli ära, tule ise parem saksamaalt ära ja hakka taas blogima muidu lähed hitleriks kätte ära.

Soprano said...

Kui ma oleks praegu Saksamaal, siis hüppaksin Inglourious Basterds võtteplatsilt läbi kusiganes seda ka hetkel ei filmita.

Trash said...

Mul on selle filmi vana versioongi vaatamata ja arvatavasti nii ka jääb. Aga kui ma oleksin pragu saksamaal, siis sööksin arvatavasti sauerkrauti wiiniviineriga.

Unknown said...

Ma hakkasin jälle blogima, hurraa!

Trash said...

Siis nagu viimane aeg, rong oli juba ilma sinuta lahkumas.

Anonymous said...

blah..

vaata esimene osa ka. ja siis on teine tõesti mööda

Trash said...

MIlle või mis esimest osa? Ära ainult ütle, et Death Race 2000 sul meeles mõlkus.

Unknown said...

Ma vaatasin Death Race 2000 sõpradega (ise ka esimest korda) ja kuigi ma olen tutvusringkonnast ainus kes camp filmidest vähegi lugu peab meeldis see kõigile. Naised imetlesid David Carradine'i ja mehed vahtisid kihutamist. 2000 on muidugi ka suhteliselt nutikas film verise võidusõidumäruli kohta - poliitiline ja nii.

Trash said...

God damn, mulle ei jätnud mingit muljet, sai teist kunagi nii poolkohustuslikult vaadatud, et kult ja stuff.