Wednesday, January 21, 2009

The Story Of Psychobillies

Story Of Psychobillies - Part 1 Of 3: Revolution - Label23 / Hepcat 2006

Psychobillie ajalugu oli liiga saksamaakeskne, sest kuigi ma saan aru, et seal on suurim fänbaas ja sealt tulid dokumentaalfilmi tegijadki, oleks võinud ikka maailma mõistes väheke avarama haaramisega olla, seda enam, et tegu on minu teada ainsa dokumentaaliga muusikastiilist. Samuti ei istunud mulle, et skinhead´e välditi kui tuld ja riietusstiili mõjutajatest rääkides mindi neist täiesti mööda, kuigi intervjueeritavatel olid seljas Lonesdale´id, Donkey´d ja Bomberid, jalas Doc Martensid ning seinal Konföderatsiooni lipp. Kurdeti vaid, et neid aetakse skinnidega segamini aga seda, et stiilimõjutusi on üle võetud ei soovitud rääkida. No tean omast kogemusest, et mitte ainult ei kopeeritud riietusstiili, vaid tihti isegi hängiti koos. Harv pole see juhus kui skinnid käivad psycho või rockabillie kontserditel ning flat-top´id istuvad kiilakatega koos baaris. Küll aga tuleb kiita muusika valikut kus mitmeid häid bände livena ja videone, leidsin endale isegi uue lemmiku prantslaste The Monster Klub´i näol ja sain teisigi väärt soovitusi. Tegu esimese osaga kolmeosalisest sarjast, kuid paistab, et kogu asi vaid ühe DVD-ga piirdubki. Kaks aastat on möödas ja teisest osast pole veel haisugi, kuid eks peab sellegi üle rõõmustama, sest nagu varem mainisin, psychobillie scenest muid dokke pole üldse vändatud. 2,5/5
Batmobile - absoluutne klassika.

2 comments:

Colorado said...

jutt jumala õige ja kuigi psyhobilli on liiga kiire mu jaoks, tekkis filmi vastu kerge huvi

Trash said...

Ükspäev panen sinna kuhu ma neid ikka pannud olen, eks hoia silm lahti.