Tuesday, February 03, 2009

Ultimate Avengers

Ultimate Avengers - Curt Geda, Steven E. Gordon 2006

Captain America pole kunagi mu lemmik olnud, liiga WW2 ja külmasõja aegne superkangelane, kuid pidin tõdema, et siinses Marveli animatsioonis oli ta päris sümpaatne. Muidugi võis tegu olla ka sellega, et teda ümbritsesid minu jaoks mannetud kangelased koomiksiajaloo varasalvest aga pigem kaldun arvama, et jänkilikkus on taas pop ja USA lipuvärvides patrioot ei ole enam nii groteskne oma prropagandistlikuses. Ma ei räägi siin Obama lubatud uuest ja entusiastlikust ameerikast, vaid Ühendriikidest üldisemalt kui lahedast kohast. Animatsioon ise oli muidugi kehv aga väsinuna on täitsa hea sellist ameerikalikku fast-food meelelahutust tarbida. 2/5
Päris hea diskisildi disain.

2 comments:

Unknown said...

Minu arust oli enamat kui fast food meelelahutus. Omamoodi hõrgutis koguni antud kangelaste fännidele. Järg pidi vist parem olema tho.

Trash said...

No pole kangelaste fän. Järg on olemas jah aga vaevalt ma vaatma kipun, kuigi aeg-ajalt on vaja sellist kerget värki.