Monday, February 09, 2009

Within the Drone

Within the Drone: Dylan Carson and Earth - Europe 2006 - Seldon Hunt 2007

Kunagi sai vaadatud Nick Broomfield´i dokki Kurt & Courtney kus seoses autoriõigustega ei tohtinud lasta Nirvana muusikat ja seetõttu mängis taustaks Kurt´i sõbra bänd Earth. Mina seda mussi muidugi tähele ei pannnud aga töökaaslasele sai just sellest filmist saati Earth südamelähedaseks ja läbi tema kiindumuse olen minagi grupi plaadid mõned korrad läbikuulanud. Bänd meeldib ja The Bees Made Honey in the Lion's Skull album sai Rada7-es ära mainitud kui aasta 2008 parim, kuid see oli pigem tänu kasinale uue muusika saagile kui albumi enda meeletule fännamisele. Hibernaculum´i albumi CD-versiooni lisadiskina olevast DVD-st lootsin väheke enamat kui tuima tuurireportaaži, live-katkeid ja Carsoni heietamisi. Tahtsin näha Earth´i ajalugu, erinevaid muusikatükke ja kõrvalseisja analüüsi toimuvast. Lootsin, et antakse ette tükike kogu drone doom´i scenest aga kokkuvõttes oli dokfilmike lihtsalt albumi boonuskraam ja boonustasemel. 2/5
Earth.

6 comments:

Anonymous said...

Aga näe Sunn O))) esimene plaadistus The Grimmrobe Demos (1999) oligi üks suur Earthi kummardamine ja palvlemine pmts. Lisaks leidus seal koguni lugu "Dylan Carlson".

L.

Trash said...

Mul on mp3-na mingi Sunn O))) ja Earthi split-sinku. Sõpsid bändid paistavad olevat.

Anonymous said...

"Angel Coma", 2006? Mul ka olemas, mulle klapivad nii Earth kui Sunn O)))


L.

Trash said...

Sunn O))) oli tööl plaadimängijas hiljuti. Heiki CD, kusjuures mulle meeldis viimane lugu vokaaliga kõige rohkem, Heikile aga üldse mitte.

Anonymous said...

Misuke plaat? Neil on neid vokaaliga lugusid ka terve hunnik igasuguste külalisesinejatega, kellest kõige kuulsam vist Mayhemi ulguja Attila.
A muidu on Sunn O))) lahe jah, kuigi ega iga päev just ei kuula. Aga tal on omad momendid.
Eestimaisest Sunn O))) kaverbändist Junn O,,, oled kuulnud?

L.

Trash said...

Mul oli ka just hetk tagasi junn o,,,.