Wednesday, March 11, 2009

Bolt

Bolt - Byron Howard, Chris Williams 2008

Lapsepõlves olin nagu iga teine mudilane kindel, et koerad ja kassid on omavahel abikaasad ja koer kannab isa ning kass emarolli selles karvaste peres. Käesolevas animatsioonis oli täpselt selline koera ja kassi tandem keda võiks vabalt tulevaseks paariks pidada, filmi enda jooksul toimus romantiline kohtumine ja üksteise põhjalikum tundmaõppimine. Animeeriti ka lõik kuidas koer oma mehekohuseid täites girlfriendi nurruma paneb, kuid seletamatul põhjusel otsustas Disney kompanii parunid selle stseeni välja monteerida. Oodatud WALL-E-ga võrdse arvutianimatsiooni asemel pakuti keskpärast sahmimist mille huumor tipuks jäi vahtplasti võrdlus krüptoniidiga. Väike pettumus, kuid tööpäeva lõppu sobis küll. 2,5/5
Vanemad oma lapsega.

18 comments:

Anonymous said...

Seoses sellega, et ma ei leia kuskilt siit blogiomaniku kontaktandmeid sooviksin ma neid leida siit vastukommentaarist või näiteks võiks saata blogiomanik mulle kirja: sarju@armastan.org

Trash said...

Milleks sulle mu kontaktandmed kallis anomüümne?

Sõpru juba piisavalt ja niisama kirjavahetust pidada pole aega. Või soovid kuulsust ja raha pakkuda?

Anonymous said...

Rohkem mõtlesin siiski väikest lingivahetust teha blogide vahel ;)

Trash said...

Lingivahetust ikka saab.

Siin on LINK minu blogisse. Kus on link sinu blogisse?

Anonymous said...

Link minu blogisse on:
http://sarju.armastan.org

Võid nüüd kõik need kommentaarid kustutada, kui oled lingi lisanud :)

Trash said...

No näed, saigi lingid vahetatud ilma netipostkaste täitmata. Jõudu teile blogimisel!

Kommentaare ma ei kustuta, kord paar asastat tagasi tegin seda ühe korra ja siiamaani põen.

Soprano said...

TV on suhteliselt väike osa nende elust. Isegi mina, kui põhitööga filmiblogija, jälgin hetkel 12 sarja.

Trash said...

Kunagi sai ise ka seriaalidele rohkem rõhku pööratud, nüüd ajanappuses jäävad sõelale vaid mõned. Keskmiselt vist 10-14 hooaega ja miniseriali aastas.

Anonymous said...

To Soprano:

Ei, muidugi, me vaatame rohkem, aga kuna asi on beeta staadiumis ja nende korraliku ja põhjalike kirjutamistega läheb tükk aega (eelkõige linkide panemine), siis on asi tõesti veel täitsa beta. Nüüd, kui koolivaheaeg saab veidi rohkem töötatud ja suvel tulevad korralikud juba. Teeme eelmiste hooaegade kokkuvõtted, vahest mõne peategelase iseloomutused, rohkem pilte, videomaterjali jne.

Trash said...

No loodan, et teil huvilisi lugejaid on. Kardan, et ise satun teie saidile üliharva.

Hundioru Nirti said...

Mis armustseenist sa räägid...?

Trash said...

Pean silmas stseeni kus kassipreili röövis võrgutavalt koerapoisi süütuse, ehk loomade seksistseeni. Tõsi, filmis seda pole, küll aga DVD lisade hulgas Deleted Scenes valikus.

Unknown said...

Ammu juba aeg, et animatsioonidesse korralikult seksi sisse tuuakse. Oleks Mulan Li Shangil lahti peksnud ja Simba ning Mufasa intsesti harrastanud oleks Disney DVD müük ka 2x suurem.

Trash said...

Ahh sa fakk, ma alles nüüd taipasin, et vaatasin Disney filmi. Tuleb vist rist kalendrisse teha.

Unknown said...

Viimane South Parki osa teeb Disneyt väga korralikult maha; ma ei imestaks, kui firma nad kohtusse kaebab.

Trash said...

Disney kui sõbralik kompanii nüüd kedagi kuhugi kaebama hakkab, no vaevalt küll. :)

Unknown said...

Neil tegelikult päris kõva ajalugu kohtukutsetega.

Trash said...

Neil on nii kõva ajalugu kohtukutsetega, et neil on isegi kohtukutsemuuseum juba tehtud, tead küll, seal Florida Disneylandi parki vasakus nurga piraatide saare kõrval. :)