Sunday, March 22, 2009

Lone

Stuart Moore, Jerome Opena, Alberto Ponticelli - Lone, Bad Medicine
Dark Horse / Rocket 2004

Post-apokalüptilises Texases toimuv seiklus kus vanade westernikangelaste laadi püstoolivedajad pistavad rinda geneetilisest muundatud huntidega, radiatsioonist helendavate skelettidega, vägivaldsete motorokkaritega, põgenenud robotahvide, veidrate mutantlooomade, verejanuliste zombiede ning otse loomulikult ka ajusid söövate tulnukatega. Väga lahedalt välja mõeldud maailm mis häbematult ja edukalt kasutas ära kõiki žanri klišeesid, kuid stoori ise oli nadi ning lõpp jättis vägagi soovida. Muidu aga üks lustlik kõmmutamine, kihutamine ja killuviskamine.

6 comments:

Anonymous said...

See oli siis sulle kingituseks ja tulevase kollektsiooni aluskiviks, he he...

L.

Trash said...

Vaevalt ma koomikseid koguma hakkan aga tänud sellegipoolest. :)

Anonymous said...

Tegelikult mulle meenub et ma kinkisin selle Lone'i juba ühekorra Rene13-le aga tema narr tõi tagasi. Nüüd leidis siis vast uue omaniku...
Ega ma lootnudki et koguma hakkad aga niisama hea riiulis hoida ju ikka.

L.

Trash said...

No hea, et ma tagasi tassima hakanud. He he!

Aga miks ära annad, ega peale vale kaanesuuruse pole koomiksil ju midagi viga, täitsa lahe lugemine?

Anonymous said...

No ei meeldinud, kõik oli vale: sisu, stiil ja formaat.

L.

Trash said...

Pirtsakas poiss!