Sunday, March 29, 2009

Millest alustad filmiga tutvumist?

Mõnikord jääb teiste blogijate kirjutatust silma, et filmi kohta loeti või leiti infot mõnelt leheküljelt, on selleks olnud siis Bloody Discusting, Twitch või mõni muu. Otsustasin sellest johtuvalt teha väikese küsitluse teemal, et mille järgi valid sina enesele vaatamiseks filme, kust tuleb esmane tõuge kinoloo vastu huvi tundmiseks ning hilisemaks vaatamiseks. Mida võtad arvesse filmiga esmatutvumisel.

1. Torrentdesription - informatiivne ja pildiküllane torrentpresentatsioon.
2. Uute filmide tutvustamisele pühendunud ja filmikõmu jagavad netilehed.
3. IMDb keskmine hinne ja sealne plot´i tutvustus.
4. Poster, screenid ja promopildid.
5. Sõbra või tuttava soovitus, samalaadne filmimaitse.
6. Sisu kattumine sinu isikliku maitse või teemaga mis sind laiemalt huvitab.
7. Kohalikest filmiblogidest loetud soovitused.
8. Trailer internetist, kinos või DVD lisana.
9. Lendan pimedalt peale, järsku on hea.

Vastusevariante saab panna mitmeid, sest ühesest valikust jääks kindlasti puudu. Tänan vastamast! ----->

16 comments:

omasmullis said...

Minu variandid oleks 5, 6, 8, ja 9. Kõige enam tuleb ette seda viimast.

Trash said...

Aga pane linnukesed kõrvalasuvas hääletuses kirja ja aita teha statistikat. :)

Garli said...

3, 4, 7, 8, 9

hea idee muide!

Anonymous said...

1. Torrentpresentatsioon - alles sai Korea indie'kat vaadatud ja ainuke võimalus, kuidas see oleks ja jäi silma oli torrent.

6. Sisu kattumine sinu isikliku maitse või teemaga mis sind laiemalt huvitab

7. Kohalikest filmiblogidest loetud soovitused - esmajärgus vaatan küll neid, mida filmiblogides kiidetud. On ka välismaiseid blogisid, mida jälgin.

9. Lendan pimedalt peale, järsku on hea - see läheb ka hästi 1. kokku. Väike pilk sisututvustusele ja läheb vaatamiseks.

Garli said...

oops. jama, et kommentaare muuta ei saa. 6 ka mul.

Saila said...

mis see torrent ... asi (esimene)on, pole aimugi

Filmifanaatik said...

Uuemate filmide puhul tavaliselt jääb treiler kusagil silma või siis on film ise juba ammu ootenimekirjas (nt Terminaator 4, Star Trek 11).

Muidu aga raalin peamiselt IMDb otsingu abil filme välja, www.imdb.com/list on väga kasulik seejuures. Teinekord võtan ka näitlejate järgi.

vello42 said...

Viimasel ajal loen just siitsamast blogist.

Eila vaatasin tänu siinsele infile "Dead snow" ja täna 10 mindi pärast, kui film kohal, hakkan vaatama "Eden lake"

Metsavana said...

Masendav lugu on see ,et põhimõtteliselt tuleks mul panna igale punktile linnuke, sõltub täiesti filmist, mõnepuhul blogi ja mõnepuhul imdb ning olen ka täiesti puhtalt lehelt hakanud vaatama. Aga üldiselt kõik loetletu kehtib.

Trash said...

Ma olen ikka täielik sooda-pop! Oleks pidanud lisama veel ühe võimaluse, ehk režissööri ja näitleja järgi vaatamine. Kindlasti võtavad paljud filmi ette tänu lemmiklavastajale või lemmiknäitlejale.

@Garli

Imelik, ma saan küll ise taas muuta.

@Gang pae

Pisikesi pärle võib vast tõesti torrentikirjelduse kaudu leida, sest ega väga spetsiifilisi filme suuremad kriitikasaidid ei puutu. Või mis ma ka tean, ise netilehti ei loe. :)

@cassandra

Vaat nii ongi kui internetikooli pooleli jätad, või mõnest tunnist poppi teed. :)

@vello42

High five, blogilugeja!

Soprano said...

Kusjuures ma valingi just tihti režissööride ja näitlejate järgi, mis sul välja jäi. Peale selle on veel mõned võimalused nt. raamatud nagu see "1001 filmi..." jt.

Trash said...

Damn, enam lisada ka ei saa. Ohhhhh well, teinekord mõtlen paremini läbi.

Ulmeguru said...

Minul on sellele küsimusele keeruline vastata, sest minu jaoks pole filmivaatamine miski järjekindel ja süsteemne tegevus...

Linnukesed said: IMDb hinne ja tutvustus, Sõbra soovitus, Huvitav teema filmis, Filmiblogija soovitus, Alustan puhtalt lehelt.

IMDB-d vaatan aga enamjaolt alles siis, kui filmist juba mingi algne ettekujutus olemas on... sageli aga hoopis päraast filmi vaatamist.

Üldiselt vaatan siiski puhta lehena.

Einoh, loen ju regulaarselt paljusid kohalikke filmiblogisid, aga kuna ma tõmbekeskustest kaugemal elan, siis näen niikuinii teistest hiljem, siis kui kõikvõimalik kõmu on maha vajunud. Sageli on nõnda, et alles filmi vaatamise käigus tuleb meelde, et oeh, et sellest ma ju kunagi lugesin...

Minu jaoks pole kuigi oluline film kiirelt ära näha ning kui filmi vaatamisega paar aastat oodata ei kannata, siis sellist filmi polegi mõtet vaadata...

Trash said...

Ma mõningaid filme ootan aga see pole just kalendrisse ristide tegemine, vaid pigem järsku üllatus, et näh, ongi juba DVD reliisitud.

inzu~ said...

5,6,9...
eks juhtub nii mõndagi teistest, aga harva!

Trash said...

Harva
ajab minu kube
karva