Thursday, March 12, 2009

Siouxsie & the Banshees : Twice Upon a Time - The Singles

1. Fireworks
2. Slowdive
3. Dear Prudence
4. Dazzle
5. Cities in Dust
6. Candyman
7. This Wheel's on Fire
8. The Passenger
9. Peek-A-Boo
10. Killing Jar
11. The Last beat Of My Heart
12. Kiss Them for Me
13. Shadowtime
14. Fear
15. Face to Face

Kunagi verinoorena oli mul girlfriend kelle kohta öeldi, et ta meenutab välimuselt Siouxsie Sioux´d. Mulle isiklikult meenutas ta rohkem Louise Brooks´i, kuid ka Siouxsie võrdlus oli tabav ja selle lingi tõttu sai ka käesolevat briti esinejat kunagi kuulama hakatud. Viimati käis Banshees mu plaadimängijas paar nädalat tgasi ja mõtlesin siis just, et tegelikult mulle see ikka nii väga ei meeldi kui olen endale aastaid kinnitada püüdnud. Videosid vaadates aga avastasin, et meeldib väga, mina olen lihtsalt eluaeg valesid albumeid kuulanud ja seal kus seitsmekümnendate lõpu ja kaheksakümnendate algus on külmaks jätnud, seal videokogumikult nähtud hilisemad lood tundusid kõik suurepärastena. Punk ja new wave ike oli heidetud ült, asemele oli tulnud veidrakõlalist poppi, gooti mekiga lõõritamist ja lõpuks täiesti arvestatavat indieroki soundi. Arvatavasti pean oma Once Upon a Time´i CD vahetama Twice Upon a Time´i vastu.
Siouxsie Sioux ja Louise Brooks.

No comments: