Tuesday, June 30, 2009

These Things Take Time

These Things Take Time: The Story Of The Smiths - Granada TV production for ITV 1 2002

Soomes nähtud Morrissey live oli tuim. Bänd astus lavale, mängis oma lood ja taas lavalt maha, ei mingit isikupära ega sarmi, lihtsalt üks linnuke Morrissey´le tuuripäevikusse kirja, et on saanud ära esinetud, papi kätte ja padavai edasi russlandia poole edasi kimatud. Tasapaksua nagu ütles mu tuttav soomlane ja ka kohal viibinud eesti moz-spetsialistid rääkisid keskpärasusest pettumusenoodiga hääles. Positiivsena võiks tuua esile suurema särgivaliku kui oli müügil viimase turnee ajal, kuigi endal jäid rahakotirauad seekord suletuks. Samalaadseks võib pidada ka seda teledokumentaali. Oli justkui The Smiths´i ajalugu aga samas jättis kõik pealiskaudse mulje, oli samuti väheke kohustuslikku laadi ja säratu. Viimane loomulikult Moz´i ja Marr´i puudumise tõttu, sest jahuvad need bassimehed ja trummarid palju tahavad, kui ikka kuningad puuduvad, siis õiget surakat kätte ei saa. Ütleme ise ka, et oli semmoista tasapaksua. 2,5/5

8 comments:

Unknown said...

Võta vibu Sheila !!

Trash said...

Höh höh!

Ivar said...

Oli see viide kuulsale R2 saatejuhile? Sest just sellesarnast tõlget olen minagi raadiost kuulnud...

Trash said...

Kes see saatejuht oli?

Ivar said...

Ähh, parandus - "Võta vibu"-tõlge R2-s on küll doktor Koidult, kuid nüüd järele mõeldes polnudki see The Smithsiga seotud, hoopis Rihanna "Take a bow" eestindus. Oops!

Trash said...

Rihanna ei ütle mulle midagi, aga võtku vibu kui soovib, ma luban kõike.

Ivar said...

Pole ka just edetabelite spets, aga "umbrellaa-ella-e-e" on kusagilt siiski tuttav.

Trash said...

Jah, seda lugu olen mina ka kuulnud.