Wednesday, August 12, 2009

Polygon - Полигон

Poligon - Anatoliy Petrov 1977

Nõukogude animatsiooniklassikasse kuuluv patsifistliku sõnumiga ulmelise sisuga lühifilm rääkis teadlasest kes pakub sõjaväe koorekihile välja uut tüüpi tanki mis reageerib vaenlase emotsioonidele ning peilib hirmutunde järgi sihtmärke välja. Lugu ise oli väheke banaalne, liiga ajastukeskse moraaliga, kuid animatsiooni kunstilisele küljele võib küll kiitust jagada, täiesti väärt oma kohta klassikute nimekirjas. Aga tühja sest venkute multikast! Tahan hoopis uhkustada kui palju head muusikat ma olen viimase paari päeva jooksul kuulanud, vanu lemmikuid ja paari uut asja millesse võib lausa armuda. Kanada speedmetalit, Soome hardcore-punki, Sodomi saksakeelset singliversiooni nende hittloost, põhjamaade bläkki, USA progressiivse puudutusega crossoverit, Brasiilia brutaalselt toorest ekstreemmetalit ja Türgimaalt pärit thrash´i kraami. Ma olen kuulanud end kuningaks taevavõlvi peale ja ei kavatse nii pea alla tulla. Ammu ei ole sellist muusikalist valgustust peal käinud. Raud!

4 comments:

Ulmeguru said...

Kas Sa tõesti vahid neid vene multikaid Juutuubist? Või on Sul miski parem kvaliteediga DVD?

Trash said...

Ei, avidena. Kammisin siin ükspäev ämma juures istudes igavusest netis ja pihku jäi kümmekond nime.

edasi said...

Hellhammer, Vulcano, Beherit - väga õiged asjad kõik. kui veel huvi, siis ma kunagi tegin sellise listi:
http://rateyourmusic.com/list/strugatsky/extremities_in_80s_metal

Trash said...

Tänud! Heidan kohe pilgu peale, järsku saab häid soovitusi homse muusikavaliku suhtes. :)