Tuesday, September 22, 2009

Bully

Bully - Larry Clark 2001

Ma olen tõsiselt vihane enese peale, sest olin siiani uskunud kusagilt külgejäänud juttu ( mul on tunne, et siin on mängus Nuksi jutud), et Larry Clark´i Bully ei ole suurem asi film. Kids ja Another Day in Paradise meeldisid mulle väga aga Bullyst hoidsin aastaid eemale, võimalus vaadata oli paar korda avanenud ka varem, kuid alati leidsin mingi põhjuse kõrvalenihverdamiseks. Lõpuks otsustasin plaadi peale panna, tuleb mis tuleb aga ikkagi ju Clark´i film, nägemata ei saa jääda... ning veerand tundi hiljem juba kirusin seda kes mu pähe väärarusaamu oli istutanud. Bully on justkui Kids´i next years, tegelased on samast põlvkonnast, vaid 2-3 aastat vanemad, kuid mõistust ei ole karvavõrdki juurde tulnud. Aga ega ei peagi ju olema. 17-18 aastased ei ole mingite kriteeriumite järgi täiemõistuslikud olendid ning isegi kui enesele tundub vastupidi, saavad nad aastaid hiljem ikka oma rumalusi taga kiruda. Loodan, et mitte filmis nähtuga sarnaseid, vaid hulga leebemaid, kuid neid jagub ning hea kui meenutamine vaid magushapu ning mitte masendav ei näi. Põhines tõestisündinud lool ning vaadates Trimark´i reliisitud DVD-d soovitan kindlasti tutvuda ka reaalsete karakterite failidel, kasvõi selleks, et võrrelda milliseid päriselu pakse ilmetuid seanägusid mängisid filmis hulga silutuma ning isikupärasema välimusega näitlejad. Ning filmi ennast vaadates ärge laske silmist mööda lavastaja cameot, mees nägi ikka väga raud välja. Hea film noorte rumalusest - Florida ossidest ja nende beibedest. 4,5/5
Eminem kids!

6 comments:

Rasmus said...

Yes, Yes, üks mu lemmikezhisööre!
Dämit, ma magasin cameo maha, peab vist uuesti vaatama :)
See on uskumatu, kuidas ta suudab noortest tõepäraseid filme teha!

Trash said...

Clark´i näeb kahes stseenis. Alul vaatasin, et eriti vinge tüüp ja teisel korral tuntsin ära. Kuidagi sisetundega pooleks tundsin ära, sest ega ma suurt ta välimust tea. Ja pärast lisasid vaadates sain kinnitust, et jah.

Nuxx said...

Bully on väga hea, kamoon, seal mängitakse Mortal Combatit :D

Aga nii huvi pärast küsiks, et huvitav, millist filmi üleüldse ma olen maha teinud???

Üks neist võib olla Babe 2 : Siga suures linnas, seda muidugi ei eita.

Trash said...

No ma ei tea kust on mulle jäänud hämar mulje, et sina just Bully´t maha tegid aga mingi udune teadmine on. UFO-de poolt istutatud võltsmälestused?

Kammisin su blogi ka enne kirjutama hakkamist läbi, mõtlesin, et kusagil postituses sul midagi taolist leidun aga päringule BULLY ei tulnud ühtegi vastet.

Hea, et sa seda videopelamist ,meelde tuletasid, panen VG labeli ka juurde!

a said...

vaatasin ära Gregg Arakis'e kolmikpaki (Nowhere, Doom Generation, Totally Fucked Up) ning see Bully sobis ideaalselt sinna. okey, tegemist on küll veidi vähem gay ja veidi rohkem money teemaga, aga siiski mul on tunne, et need kaks lavastajat armastavad üksteist

Trash said...

Suured tänud, et sa mulle selle Arakise poisi meelde tuletasid, juba ammu oli plaanis hankida ja vaadata. Doomikas vaid varem nähtud. Jee!!!