Wednesday, September 09, 2009

The Incal : The Epic Conspiracy


Alejandro Jodorowsky, Jean Giraud (Moebius)- The Incal: The Epic Conspiracy
Humanoids / DC 2005

Kui aasta tagasi nähes sõber Lauri jõudsalt kosunud koomiksiriiuleid sai imestusest ahhetatud, siis nädal tagasi toimus sama Opsi juures, ka tema oli minu teadmata hulgaliselt kallist kraami oma kollektsiooni hankinud. Üks neist väärtkoomiksitest oli see Alejandro Jodorowsky kirjutatud ja Möbius´e joonistatud ulmeseiklus mis kangesti tuletas ülesehituselt meelde Tintin´i pildivihikuid, maailma eksootiliste paikade asemel oli vaid universumi värvikad planeedid ning nende asukad. Ülesehituselt liiga edasitormav ilma sügavamal tasandil tegevust põimimata, kuid ultra-ulmelise küberpunk sisu ning totaka koomika tõttu väga nauditav lugemine.

6 comments:

opstops said...

Hehe - ehid kogemata mind võõraste sulgedega. Incal on tegelikult Nuxxi oma ja on minu juures juba paar aastat hoiul :)

Trash said...

Nuks võiks minu juures ka oma asju hoiustada, siis jääks minu külalistele mulje, et mul sellised ägedad koomiksid kõik olemas ja puha. :)

fushi said...

Õujee, Jodorowsky! Tema ulmekoomikseid lugedes hakkab kahju, et ta kunagi "päris" ulmefilme ei soostunud teha.

Trash said...

Kusjuures sarnased visuaalid on olemas ja seda ütlen ma juba tema filme ( neid põhilisi ) nägemata. Aga kõva sci-fi on küll, eepiline.

Robi said...

Väga meeldis see koomiks!!

Trash said...

Mulle ka ja teine osa kohe eriti!