Friday, September 18, 2009

Muusikaküsitluse tulemused

Minu blogi lugejad eelistavad:

Ambient / Electronic 42 (29%)
Indie Rock / Garage 35 (24%)
Proge / Art Rock 35 (24%)
Stoner / Drone 33 (23%)
Thrash / Death Metal 33 (23%)
Indie Pop / Shoegaze 32 (22%)
Dub / Reggae 30 (21%)
Trip Hop / Acid Jazz 30 (21%)
Black Metal / Doom 29 (20%)
Punk / Post Punk 28 (19%)
Punk-Hardcore 28 (19%)
Tekno / Electro 27 (19%)
Synthpop / New Wave 26 (18%)
Heavy & Power Metal 26 (18%)
Drum´n´Bass / House 26 (18%)
Classic & Hard Rock 24 (17%)
Disco / Pop 24 (17%)
Nu Metal / Metalcore 23 (16%)
Blues / Folk 23 (16%)
Oi! / Ska 22 (15%)
Gothic / Neo-Folk 21 (14%)
EBM / Industrial 20 (14%)
Classical Music 20 (14%)
Psycho / Rockabille 20 (14%)
Dark Electro / Noise 18 (12%)
Hip Hop / R´n ´B 15 (10%)
Country / Bluegrass 11 (7%)
RAC / Viking 9 (6%)

Votes so far: 141

Tänud kõigile küsitlusest osavõtjatele! Tulemus näitab, et enim eelistavad minu blogi külastajad elektroonilist muusikat ilma teravama biidita, ehk siis helikeeltega mängivat ambienti. Samuti on populaarsed proge, indie-rock, indie-pop, ehk euro-pop nagu seda lombi taga kutsutakse ja punk-hardcore, samuti ei puudu metal oma mitmes vormis. Ei ole üllatus, et valge mehe sõnumit levitav rock against communism, ehk RAC viimaseks jäi, kuid imestama paneb, et vaid paar häält rohkem sai kantrimuusika mis ju ometi maailmas järjest rohkem populaarsust võitmas ja väga noortepärane ning hip. Black metal juhtis ülejäänud "musta muusika" ees ja kariibimere rütmid olid jälle üle nii mõnestki traditsioonilisest muusikastiilist. Ma ise valisin ambient, dub, RAC, psychobillie, punk-HC, Oi!, tekno, EMB, thrash, black, stoner, garage, synthpop, country ja acid jazz´i.
Tänud ka kõigile muusikasoovituste eest. Kuna aga mu põhiarvuti tuli garantiist tagasi vale korpusega ning ma kirjutasin avalduse milles nõudsin õiget korpust või raha tagasi, siis leiti imeväel mulle toiteblokk mida varasemate väidete järgi oli võimatu hankida ning arvuti läks garantiisse tagasi, ja seetõttu ei ole ma "muusikahankimisele" saanud suurt rõhku panna. Küll aga olen paari soovitatud atmosfäärilise black metal´i artisti kuulanud ja üks neist jättis oma earthilikkuses täitsa hea mulje, teised olid väheke liiga laulva kitarriga minu maitse jaoks. Aga peatselt töötan kõigi teie soovitused läbi ja jätkuvalt ootan uusi. Tänan!
Klassikaliste EBM albumite kaanepildid. Kahjuks keegi sellest mu lemmikstiilist soovitusi ei jaganud. :(

12 comments:

Ulmeguru said...

EBM-st soovitaks Portugali bändi aktivehate.

Kõikse parem on see, et bändi EP-d on wõrgust ametlikult ja tasuta allalaetavad.

Juhul kui Sa siiski seda bändi veel ei tea, siis vaata Tumedasse Tundi... sealt leiad lingid ja muu...

Trash said...

Super-nõme on see, et avastasin hiljuti hea EBM´i klassikat jagava blogi, kuid enamus rariteetide ( no vähemalt minu jaoks ) rapidshare´i lingid on juba aegumise tõttu surnud. Siis total FAKK!!!!

Lauri said...

mis see atmosfääriline Earthi meenutav bläkk on? mind bläkk jätab üldjoontes parimal juhul külmaks ja halvemal juhul käib närvidele aga Earth on küll super

Lauri said...

mis see atmosfääriline Earthi meenutav bläkk on? mind bläkk jätab üldjoontes parimal juhul külmaks ja halvemal juhul käib närvidele aga Earth on küll super

Lauri said...

panin miskipärast kohe topelt. tsenseeri üks üleliigne maha

Ulmeguru said...

Miski tšombe oli siin vahepeal, mul esimene kord saatis kommentaari kuhugi mutiauku...

Trash, kirjuta mulle, et millised vanad ja aegunud asja dSind huvitasid... et järsku saan aidata..?

MNC said...

Nu Viking jäi viimaseks kuna sa kupatasid ta RAC-iga ühte patta ja demokraatlikus riigis sellist muusikat kohe kindlasti ei kuulata, muidu oleks kõrgemal oln'd.

Endal võdisesid näpup Blues/Folk ja Gothic/Neo-Folgia, kuna bluuesi ma sõna otseses mõttes jälestan ja Gothic lendab sinna solgiämbrisse mille peale on kirjutaud "röginamuusika" või "Soku arusaam muusikast".
Aga jeh, poln'd viga, see selekteerimine on nuhtlus+1 ja tegel't olid isegi hakkama saanud, kogemata muidugi...

Trash said...

Lauri avaldas arvamust, et paremini oleksid paari sobinud Doom ja Stoner ning Drone ja Black.

@Ulmeguru

Eks ma küsin kui saan oma päris arvuti tagasi ja kammin selle rapidshare´i linkidega blogi korralikult läbi. Siis on näha mida saan ja mida lõpuks mitte. Manufacture´i plaati näiteks ei saanud. :(

Lauri said...

No stonerit ja doomi pannakse ühte patta juba üsna avalikult, vaata kas või metalimeeste põhisaiti Metal Archives (Encyclopaedia Metallum).

Trash said...

See TEA kirjastuse entsüklopeedia või?

Lauri said...

Seesama jah, ettetellijad saavad tasuta kaasa Def Lepardi plaadi kidramehe köögis jooma käigus lindistatud haruldaste unplugged lugudega

Trash said...

No siis ma ei hakka tellima, erilist huvi selle plaadi vastu ei tunne.