Wednesday, September 23, 2009

Saint Etienne - London Conversations

Saint Etienne - London Conversations 2009
- the best of 2009 - 18 Videos -

1. Only Love Can Break Your Heart
2. Kiss And Make Up
3. Nothing Can Stop Us
4. Avenue
5. You're In A Bad Way
6. Hobart Paving
7. Who Do You Think You Are
8. I Was Born On Christmas Day
9. Pale Movie
10. Like A Motorway
11. Hug My Soul
12. He's On The Phone
13. Sylvie
14. The Bad Photographer
15. How We Used To Live
16. Heart Failed
17. Action
18. Side Streets

St. Etienne´i "Tiger Bay" on mul mp3 kujul ühele CD-le kirjutatud mis juba paar aastat tööl külmkapi peal vedelenud ning kui olen taas unustanud värsket muusikat kaasa võtta, lähevad need kapil vedelevad CD-d käiku. Tänu sellele olen plaati viimaste aastate jooksul mitmed korrad kuulanud, noorukieas aga sai bändi kõiki albumuid tuhandeid kordi kassettidel läbi keritud, Saint Etienne oli siis mõnus ja on siia maani. Armas ja hea, naiivselt kaunis. Jätan DVD masinasse, et naine saaks õhtul koju tulles ka tegemiste kõrvale kuulata-vaadata, meeldisid ju need nunnud laulud aastaid tagasi ka temale. Best of indiepop.

8 comments:

Vabarnamees said...

Hea, kui vahel harvagi Trashi muusikapostitusi lugedes nõustuvalt noogutada saab!

Trash said...

Loodan, et see ei tähenda, et sa mu teiste muusikaarvustustega nõus ei ole, vaid, et seekord me maitsed ühtisid?

Vabarnamees said...

Just.

Trash said...

Eks kuula rohkem metalit ja tugevamat elekribiiti, siis juhtub seda tihedamini. :)

Lauri said...

Stonerdoomi kuula

Trash said...

No no, psycho-country´t kuula!

Vabarnamees said...

Eino eks ma hakkan nüüd rohkem tähele panema, mida Trash muusikast räägib. Näiteks seda tema viimati kiidetud plaati (Pedigree) proovin kindlasti tulevikus kuulata. Nii et selles mõttes on Trash mu elukvaliteeti küll mõjutanud.

Trash said...

Rõõm kuulda! Pedigree oli täitsa numpsik jah.