Friday, October 02, 2009

Filmiõhtu WTF?

Juba sajandat korda märkan, et mu blogi on lingitud saladuslikult lehelt Filmi6htu aga ise saiti tsekkama minna ei saa - permission denied öeldakse. Kas keegi võiks valgustada millega on tegu, uudishimu tahab juba ära tappa, no kuidagi ei saa hing rahu, ikka on sees tunne, et mind on mõnest überinimeste salajasest ringist välja jäetud, et mõned teavad aga mina nende seas ei ole? Filmiõhtu blogi, no what da fakk? Ande kasvõi killuke datat!?

Vastutasuks annan lingi animateemalise arutelu videosalvestisele, kes Tartus Animatsuril kohal ei käinud, saab sellega nüüd huvi korral tutvuda.

Animatsuri 2009 anime teemaline vestluspaneel
Filmi6htu Udoga.

14 comments:

Metsavana said...

Mina olen ka sellest ringist välja visatud :(

Trash said...

No näed, tavalist tööinimest ei austata siin pankurite ja kinnisvarakunigate riigis piisavalt!

Karmen said...

Mind painab ka juba pikemat aega see küsimus, et kes seda salajast promo teeb.

Trash said...

Järsku Evelin Ilves?

MNC said...

Assa mait, avastasid Inno ja Irja tähismaa müütilise filmiblogi...

Trash said...

No kuule, neil kahel ju kõik avalik ja mingist permission denied´ist ei oleks juttugi.

paranoiadisco said...

Järsku on lihtsalt mingi oma seltskonna filmiõhtute koduleht, mistõttu see, et teie invitesid pole saanud, on eriti loogiline?

Trash said...

Ei ei, mingit sellist asja nüüd me selja taga küll ei toimu. Pigem mingid kristlased, kommarid või masoonid.

MNC said...

ok....su jutus on iva..

Ma arvan siis hoopis, et see puhtalt sinu ärritamiseks tehtud ongi....otsene ohvents raisk!

Sa EI SAA seda nii jätta, molli!

Senikaua me kõik naerame sinu üle, et milline luuser sa küll oled!

Pffff, mees või asi...

Trash said...

Peaks järsku KaPo-t teavitama. Ikkagi midagi salajast, varjatut.

Kalmsten said...

ÄRA SEDA KÜLL TEE!

Siis hakkavad vilmisõbrad ka 24/7 ainult KaPo-st jahvatama nagu ühed teised tegelased...

Persse!

Käis just üks selline külas, esimene pikem ja lause( ;) ) teavitas mind klõpsust mida ta kuulis qi mulle helistas ja pärast kaldus iga viie minuti tagant jutt mainitud organisatsioonile ning selle otseselt tema vastu suunatud tegevusele- nü:d on vähemalt teada kuhu see riigi raha läheb......väsitav.

Trash said...

Samalaadset juttu kuulasin hiljuti mina ka, kuid minu tuttava puhul oli ka väheke põhjust nagu.

MNC said...

uhkustad jah? :D

Tollel oli ka põhjust nagu muda - tahtis vist äge olla või hoopis standartne või hmm...ihaldusväärne äkki?

Midapersetiganes.

Trash said...

No vot ei uhkusta, lihtsalt valimiste-eelne aeg, you know.