Monday, February 15, 2010

Rockers

Rokkazu - Takanori Jinnai 2003

Sten Saluveer kirjutas just hommikul FaceBookis, et Jaapani Filmi Sihtasutus oli talle ametlikult omistanud "Kono otokonohito ha ii uisukii to onnanoko yori ni-ji san-juppun kakatteiru futsuuna nihonno komedii ga sukidesu" tiitli mis peaks tõlkes tähendama enam-vähem "Meest kes eelistab tüdrukute seltskonnale ning heale viskile kahe ja poole tunni pikkust jaapani keskpärast komöödiat". Ilma Steni panust jaapani filmide vaatamisel ja austamisel vähendamata ütlen siiski, et see aunimetus seisis neil seitse aastat kasutult, ei leidunud lihtsalt tüüpi kellele anda, ikka jooksid kõige paadunumadki aasia filme austavad friigid enne naistesse või tõstsid pudeli suule, kui vaatasid ühe komöödia sildi all pakutavat janti. Ma ise olen ka muidugi üsna hardcore, kuid kahte ja poolt tundi välja ei venitanud, Rockers oli kõigest (õnneks!) 100 minutit kestev. 1,5/5
Ärge laske ennast pealkirjast mõjutada nagu mina seda tegin, sest filmil ei ole midagi ühist rock´i ega rockeritega.

6 comments:

Lauri said...

Mis sa oled ka molliraamatu liige? Phäääh...

Trash said...

Kõik peale sinu on ja meil on seal nii lõbus, et pane vitsad peale, muidu naerad lõhki.

Näe, Juur just kirjutas, et joob teed, kuulab Pet Shop Boys´i ja kavatseb kohe peatselt lõunauinakut tegema hakata. No on vembumees!

Ja Ene Kallas räägib tõsistel teemadel, varsti ole vaja Postimeest tellidagi.

Lauri said...

Ei liitu ma mingite värdjalike sotsiaalsete võrgustikega isegi kui hunnik pappi peale makstaks

Lauri said...

Küll ma tean isegi kes mu sõbrad on

Unknown said...

:)

Trash said...

No muidugi naerunägu, hea meel ju igat sorti tunnustust saada. :)