Monday, February 22, 2010

Surviving Desire

Surviving Desire - Hal Hartley 1991
Ambition - Hal Hartley 1991
Theory of Achievement - Hal Hartley 1991

15 aastat tagasi oleks see Hal Hartley väike indiefilmike kindlasti koheselt mu lemmikuks saanud. Analoogseid mõtteid ja meeleolusid kandsin siis ka mina eneses, olin rohkem avatud kurbusele ja melanhooliale ning Martin Donovan´iga samastumine oleks läbi selle toimunud hetkega. Nüüd tundus lihtsalt üks mõnus armas romantikafilmike olevat ning teose kurb-konarlik lõpp ei ei teinud üldse valu, vaid tundus igati sobilik ja õige. Tantsustseen oli fantastiliselt kena, Hartley lemmiknäitleja oma tuntud headuses ja filmi tunnine kestvus just täpselt paraja pikkusega ühe õhtuse heatunde loomiseks. Boonusena olevad lühilood põhifilmi tasemeni ei küündinud, kuid Theory of Achievement oli päris südamlik koomiline austusavaldus Pariisi boheemide elule ja ka Ambition´is oli oma moment. Tegelikult lausa häbilugu, et ma vaid kahte Hal Hartley filmi näinud olen ning kaks lõpuni vaatamata jätnud, peaks ikka paremat tutvust tegema. 3,5/5
Martin võrgutamas.

4 comments:

adi said...

Worst poster ever!

Trash said...

Sa mõtled DVD kaanepilti? No vast mitte kõige ever.

adi said...

Kindlasti on sellisel kujundusel ka oma austajaskond keskealiste koduperenaiste seas, aga ma arvan, et enamik inimesi libistab oma silmad üle ilma hetkegi mõtlemata mida huvitavat võib küll olla kahe armunu taga. Raamatupoes on sitaks sarnase kujundusega paperback'e. Kõik seisavad seal üksikult omas nurgas ja ootavad järgmist õnnetut naisterahvast.

Trash said...

Kui sa selle raamatukaane võrdluse tood, siis näeb nõrk välja neh. Enne nagu ei pannud tähelegi, nüüd tundub täpselt selline DVD mille poes ostmnata jätaksid, isegi 25.- eest.