Thursday, March 25, 2010

Filmiküsitlus - Rein Fuks Seksoundist

Tsau! Alustan uut sarja kus lahedad eesti muusikud mõnusatest eesti bändidest räägivad filmidest mis neile meeldivad. Alguse teeb lahti Seksoundi boss ja eesti indie hall kardinal Rain Fuks kelle vast viimati kokku pandud bänd Imandra Lake on minu suur lemmik.

Nimi: Rein Fuks
Bänd: Pia Fraus, Bad Apples, Popidiot, Imandra Lake
MySpace: Pia Fraus
MySpace: Bad Apples
MySpace: Popidiot
MySpace: Imandra Lake
MySpace: Seksound
Koduleht: Seksound


1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

ega mul eriti pole aega filme vaadata, aga mingid lemmikud on ikka.

Love Liza (režissöör Todd Louiso, peaosas Phillip Seymour Hoffman)
The Last Great Wilderness (režissöör David Mackenzie)
The Devil and Daniel Johnston (režissöör Jeff Feuerzeig) see on lahe musadok.
Man On The Moon (režissöör Milos Forman, peaosas Jim Carrey) see on kah vana lemmik

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

hmm üks lustakas šoti noortekas Gregory's Girl (režissöör Bill Forsyth) aastast 1980.
ma ei tea kas see oli filmielamus, pigem lihtsalt siuke lahe veider vaatamine.

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

rootsi bänd Tape on hea! nägin paar aastat tagasi šotimaal festivalil ka lives ja oli kah väga hea.
viimastel aastatel olen ülipalju kuulanud Mark Kozelek'i asju - Red House Painters, Sun Kil Moon ja tema enda soolokaid kah. Seeland on kah hea! ning muidugi vana hea ja ka uus hea His Name Is Alive

Tänan Rein!
Ülemise foto autor on Tiit Blaat, alumine on kaader filmist Love Liza.

2 comments:

Ralf said...

Mainitud filmidest olen näinud Man on the Mooni ja too on küll hea. Teised on vist üsna tundmatud teosed.

Trash said...

Mul jäi Daniel Johnston pooleli paar aastat tagasi, peaks vist lõpuni vaatama või nüüd juba otsast ppeale lõpuni.

The Last Great Wilderness ja Love Liza aga püüan küll üle tsekata, tunduvad mõnusad filmid olevat.