Monday, March 01, 2010

Uus label : Filmiajalugu

Mina ei ole filmidega seostuvat koolis õppinud ning kõik alased targad raamatud on inglise keelsed ja kahjuks oskan selles keeles vaid koomiksimulle ja subtiitreid lugeda. Seega vaatan enese harimiseks dokumentaale kus kõik kenasti ära seletatakse ja ausalt öeldes mulle kohe hirmsasti meeldivad sellised teabefilmid kus tuuakse välja valemid kellegi filmikeele mõistmiseks, seletatakse kaadritaguseid mõttelende ning jagatakse üldist filmiajaloolist informatsiooni. Ühesõnaga tehakse kino kohta kõik puust ette ja värvitakse punaseks, et ka minusugune tuhajuhan oskaks värvilisest pildist sügavamale vaadata. Kui ma ei ole ainus noovits filmidega tutvumise maailmas, siis võid abi leida mu hiljuti loodud uuest labelist nimega film history mis kogub enese alla kino ajaloolisi, semiootilisi kui tehnilisi dokumentaalfilme.

Browsitav märge : Filmiajalugu

4 comments:

Lauri said...

Ilgelt lahe poster!

Trash said...

Maalisuin siin jah ükspäev suurest igavusest taas üle viie aasta. Kukkus päris kenasti välja kuigi tiigri sabaga ei ole ma just eriti rahul. Aga noh, amatöörkunstniku asi.

Lauri said...

ja tšiki modelliks oli...?

Trash said...

Kutsusin majahoidja korraks sisse.