Monday, March 01, 2010

The Whitest Kids U' Know - 1. season

The Whitest Kids U' Know - 1. season - Zach Cregger, Trevor Moore, Dave Diomedi 2007

Whitest Kids on selline kummaline sketšisari kus kehvemini välja kukkunud naljad ajavad mind vihale, sest hästi tehtud huumor seal on lihtsalt nii hea. On täielikke geniaalsusepurskerid ning hüpervaimukusi ja on üsna keskpärast koomitsemist aga viimased ei tundu super naerutajate vahel mitte geniaalse vaid hoopis nõrgana. Keskpärased sketšid on tihti liiga pikaks venitatud ja ülerääkimistega situatsioonides mis seda tegelikult ei vaja ning kuna episoodi pikkuseks ilma tiitrite ja vahereklaamideta on vaid 19 minutit, siis tekitavad paar liiga venivat naljatlemist tunde, justkui koosneks kogu episood vaid 4-5 erinevast situatsioonist. Sesooni kümnest episoodist jätsid paar just tänu klippide kestvusele mulje justkui ei oleks seal nalja üldse olnudki, kuigi vast ühe turtsatuse saab iga osa kindlasti garanteerida. Mulje aga selline jäi ning see varjutab väheke isegi sketše mis koheselt huumoriklassikasse läksid. 3,5/5
Minu isiklikud lemmikud ning siis veel muidugi PCP nali.

10 comments:

adi said...

See on tüüpiline nende buddy-production asjadel, et pole seljataga kurja juudiprodutsenti, kes poisid maapeale tooks ja selgitaks, et kõik naljad mis eelmine õhtul õllede taga võibolla tõesti vaimukad tundusid on järgmine päev paras jama. Ja siis pannaksegi kordamööda valusat sitta mõne üksiku tõsiselt hea pärliga. Teine hooaeg on enamvähem samasugune, kolmandat nähtavasti enam vaadata ei viitsi.

Anyway, ise avastasin sellise muheda asja nagu "Parks and Recreation". Alguses ei imponeerinud eriti, aga kui tegelased oma vibe käima said siis osutus igati heaks asjaks.

Trash said...

olgu, heidan pilgu peale kuigi peaks hoopis filme vaatama.

Ralf said...

Super Size Me... with Whiskey!

Trash said...

ˇNo vaat see oli just näide sellest halvast ( keskpärasest ) huumorist IMO.

Ralf said...

Ma olen pool hooaega läbi vaadanud ja tõtt-öelda oli see üks mu lemmiksketše, nagu ka koht, kus Scotty saab teada, et ta ema on surnud ning hakkab neegritega hängima, misjärel ütleb Trevor Moore, et see võeti üles tehnoloogia kaasabil, tänu millele oli ta koguaeg ohutus kohas - näide HEAST rassistlikust naljast.

Trash said...

Siinkohal olen sinuga täitsa nõus! See oli tõesti hea.

See hilisem, või siis juba teise sesooni nali, kuidas lastelavastuses kujutatakse Euroopa ajalugu oli ka hea rassimi mõttes. Kaks esimest saja sketši olid head, kolmas niru.

Kalmsten said...

Mulle meeldib "never song", aga mul pole aimugi mis hooajast see oli ning see Scotty episood oleks võinud kaheks osaks jäädagi, nagu see arvatavasti algselt plaanitud oli kuna seda neegrihängimise osa nägina ma täiesti kogemata, sest Scotty nalja ei viitsin'd ma kordagi õllevillimisest kaugemale vaadata.

WKUK FTW!

Trash said...

Mulle meeldis see Hitleri rap sõnade pärast ( West Berlin, respect yo yo! ) ja dinosaurustega suitsetamise klipp mussi pärast.

Kalmsten said...

tuu oli ka hää neh, aga pikaks venis nii video kui teksti poolest.
Viimane salm oli juba puhtalt kummivenitamine.
Ja panzer-tanki asemel ikka "Shermanit" küll näidata ei sobi!!!!!!
Eriti kui arvestada, et üks kahest töötavast "elevant Ferdinandist" on 'meerikamaal!!!!

"I stopped burning people
& started burn CD-s"

(vms.)

MC Hitler FTW!

Trash said...

Praegu mul uute ( ja mõne vanema ) vene filmi session, varsti lähen käesoleva seriaaliga edasi, praegu teisest kaks episoodi vaadatud.