Saturday, April 10, 2010

Filmiküsitlus - Madox Horricane´ist

Madoxi bändiga Horricane on selline lugu, et mulle kohe väga meeldis nende album "The Lynch-Lawyers", mis tundus heas jõulises mõttes tuim ja monotoonne ning kui mõni elektrooniline ludin läbi jooksis, siis sobis see sinna suurepäraselt. Järgmine album "The End's Façade" on aga vaid tüdimust tekitanud ning siin iga efektiheli kui ka üldine lugude esitus on lausa häiriv. Tundus justkui oleks tegu mehhaanilise toiminguga ja mitte rock´i vaba hingega. Jään ootama kolmandat ja loodan leida sealt esimese täispikaga võrdset kuulamisrõõmu.

Nimi: Madox
Bänd: Horricane
MySpace: Horricane
Koduleht: Horricane

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Ma kipun nautima üldiselt selliseid keerulisemaid filme, mida saab vaadata mitmeid kordi ja taas uusi nüansse nautida. Naudin ka visuaalselt häid filme, kus operaator on head tööd teinud või mõne uue rakursi leidnud.
Kui piirkonniti lahterdada, siis olen suur skandinaavia filmide austaja. Põhjamaine kargus ja tihtilugu väga must huumor on nauditavad kvaliteedid mu jaoks.
Üks mu lemmikrežissööre on Tim Burton, kes vist lähemat tutvust ei vaja.
Üldiselt tavaks saanud metalimeeste lemmikžanri õudukad ei kuulu aga paraku üldse minu lemmikute hulka. On vaid vähesed selle stiili filmid, mis mulle korda läinud nagu "The Ring" ning "The Others".
Lemmikutest võiks siis välja tuua "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "Vanilla Sky", "Donnie Darko", "Charlie and the Chocolate Factory", "Se7en".

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Visuaalselt lummav teos oli muidugi "Avatar", mille sisu küll polnud suurem asi, kuid see polnud selle filmi puhul vast ka määrav. Eesti filmidest jättis väga hea mulje "Lumekuninganna", mis on mu meelest viimase aja eesti filmidest parim. Skandinaavia filmidest on viimase aja suurimaid üllatusi olnud norra film "Svidd neger", mida ilmselt polekski sattunud vaatama muidu, kui "Ulver" poleks sellele muusikat kirjutanud. Nii musta, tõbist ja üllatavat filmi pole tükil ajal näinud.

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Kuulan pidevalt väga palju uut muusikat. Seda põhjusel, et teen Metallioni saadet, kui ka sellepärast, et olen lihtsalt huvitatud uuest ja põnevast. Selle aasta lemmikplaat siiani on "For Aeons Past" uuelt rootsi bändilt "Solution .45" Selle bändi laulja Christian Älvestam, kes varem laulis "Scar Symmetry" nimelises bändis on juba tükk aega mu lemmik olnud ja uus bänd on ka lihtsalt super. Väga hea plaat on "Fear Factory" uus "Mechanize" CD, mis on mul kõvasti iPhones käinud. Soovitaksin deathifännidel ka tshekata sellist belgia artisti nagu "In-Quest", kes on väljastanud oma karjääri kuuenda plaadi "Made out of a Negative Matter".

Tänan Madox!
Kaader filmist Svidd neger.

5 comments:

pytse said...

mina just hakkasin ulveri kohta uurima kui olin Svidd neger sõundträkki kuulnud

Trash said...

Ma peaks siis ka uurima, et mida harukordset selles Ulveris on. OST´i ei pannud ma ise filmi vaadates üldse tähele. Aga ma harva märkangi helitausta, tõsi see on. :(

Paawo said...

Svidd neger OST polnudki suurt Ulveri moodi vaid filmi toonides wacky comedy heliriba.
http://www.myspace.com/ulver1
Experimental folk rock electronic. Kuula järgi, kindlasti läheb korda.

Anonymous said...

Kusjuures film ei ole üldse nii hea, kui filmi muusika. Ulver`i ninamees on ise öelnud, et nad oleks sisu poolest mõnda teise filmi paremini sobinud.

Trash said...

Mulle isiklikult film väga meeldis.