Sunday, April 18, 2010

Soundgarden Live Düsseldorf 1990

Soundgarden Live Düsseldorf 1990

1. Flower
2. Hands All Over
3. Gun
4. Loud Love
5. Snake
6. Full On
7. Nothing To Say

Ega ma ikka suurem Soundgardeni fänn ole, sai seda Rockpalasti show´st tehtud bootlegi nii moe pärast masinasse lükatud, tahtnud enne suurest bändi austajast töökaaslasele varem kingiks anda kui enese silm ei ole kuningaks käinud. On vähemalt siis millest tööl rääkida, kuigi tõele au andes unustasin blogikirjutamise kõrvalt liiga harva ekraanile pilku heita ning ka kuulamine jäi peentjuuninguta.

6 comments:

Lauri said...

Ma just eelmine nädal tõin Badmotorfingeri cd koju, Superunknown oli juba ees ootamas. Need plaadid peaks ikka igaühel kodus olemas olemas, o.k., vblla Down on the Upside ka, aga BMF ja SU ilmtingimata...

Trash said...

Ma siin ikka utsitasin Heikkit, et võtaks Badmotorfingeri CD tööle kaasa, kuni selgus, et tal seda ei olegi. Vinüül on hoopis. Nagu ikka, nagu ikka

Endal on homme plaanis turtvuda Echobrain´i loominguga. Täna pean kahjuks õppima, kuigi tahaks veel mussi kuulata-vaadata.

joonas said...

Mudhoney oli ikka isasem bande.

Trash said...

Ega ei ole ma kummagi suur fänn. Vaataasin täna päeval ka üht Sonic Youthi aasta 1987 konsat ning jäi ka see kaugeks. Aga mul on veel üks SY aasta 19991 live otamas, seal rohkem tuttavaid biise.

joonas said...

Sonicute laivi vaataks isegi, ikkagi noorepõlvearmastus või nii. Viitsid, võta plaat HÕFFile kaasa. "Corporate Ghost" on sul nähtud?

Trash said...

Võtan kaasa. Ghost nähtud.

Tore, et festarile tuled, teeme õlled!