Wednesday, May 05, 2010

The Unwritten : Tommy Taylor and the Bogus Identity

Mike Carey, Peter Gross - The Unwritten #1-5
Vertigo 2010

Koomiks millesse ma armusin alates kahekümnendast leheküljest. Lucifer´i sarja meeste uus töö tõotab kõigi eelduste kohaselt tulla põnev, humoorikas kui ka teavet ning ajutööd pakkuv literatuurne seiklus, vähemalt esimese albumi puhul jäi küll selline muljet, et siit hakkab kulda tulema. Koomiksi põhjaks on äraspidi Harry Potteri seiklus, selle tänapäeva realistlikus elus toimuv peegelpilt ning maailma kirjandusklassika, kust võetakse pidevalt tsitaate ning millele viidatakse loo jutustamise käigus. Esimeses osas sai näha Mark Twain´i, Kiplingit ning Oscar Wilde´i ja kindlasti pakub iga uus ilmuv vihik veelgi sügavamat reisi maailma kus kirjandus ning müstiline horror-fantasy on üksteisega tihedalt seotud. Lugemisnauding heast stoorist, täielik õndsus!

2 comments:

Lauri said...

No nüüd on ikk anäha kui erinevad me tegelikult oleme. Ma just ei jõudnud ära imestada, misasja sest kiidetakse, minu arust tundus valus sitt...

Trash said...

Kurat, ma olin kindel, et sa ise ka olid vedel nauding peale lugemist. Aga nüüd nii... :(