Sunday, June 13, 2010

The Saga of the Codehunters

Codehunters - Ben Hibon 2006
Parasite - Ben Hibon 2002

Juba ammu ei ole ma millestki nii vaimustunud kui käesolevast lühifilmist mis mõned sekundid üle kümne minuti pikk ja tiitreid maha arvestades pakub vaid kuus minutit pildimaterjali. Olin isegi nii vaimustunud, et kirjutasin lavastajale ning nõudsin aru, et miks ei ole siiani DVD-d ilmunud, sest materjal on eraldi reliisi väärt küll. Mees ei ole veel vastanud ja kas vastabki, igal juhul ei rahuldu ma sellega, et kõrgkvaliteetne HDTV rip on saadaval, kuid DVD-d mitte, sest kujutan juba ette millised väikesed naudingud võivad seal lisadena olla. Kindlasti lühifilm Parasite (tase mitte üle keskmise), kuid Koodijahtijate karakteridisaini pildid ning arvatavasti ka mõni lisaanimatsioonilõik neist, järsku isegi kaks. Codehunters oli nagu mõni Studio 4°C järjekordselt kogumikult pärit maiuspala mille hoogsas pildis sai nähe nelja lindpriid tegemas... Hästi, ega ma õieti aru saanudki mis oli nende ülesanne või eesmärk rünnates tulevikumaailma megarongi. Oli see varastada koodi, võidelda niisama ründavate karvakeradega või lihtsalt vihastada hiidrobotit ellu äratades välja Megalopolise valitsejaid, igal juhul see kuidas asi maitsekalt arvutigraafikat j pliiatsijoont segades animeeritud oli ning millise tempoga silmamõnu tehti, oli plaatinaklassist übersaavutus. Tugevalt küberpunk mis mõjutatud RPG videomängudest, koomiksitest ja animest. Kaunis animatsioonilõik kujutamas düstoopilist tulevikku. 5/5

6 comments:

Pizik3 said...

heyhey,
http://codehunters.tv/ vaata siia, seal olemas ka taustalugu.

Ra Ragnar Novod said...

http://www.youtube.com/watch?v=V_MG8R7pjiw&feature=player_embedded

Ben Hiboni uus projekt tõotab tulla samuti vägagi huvitav...
Codehunters on lihtsalt...wow

Trash said...

Hea, et ütlesid. Käisin seal kodukal juba varem aga Storuy peale ei klõpsanud, proovisin hoopis merchi leida. Well, registreerisin ennast nüüd, peaks lisakraami saama.

Juhul kui sign in ikka korda läks, sest ta on mulle 15 minti loading näidanud. :(

Trash said...

@Spell

Mul suuri lootuse seoses AD-ga ei tekkinud, minu jaoks nägi arvutigraafika liiga inetu välja. Just disaini, mitte tehnilise külje pealt.

Ra Ragnar Novod said...

Ei tea, kas see valmis kujul üldse selline välja näeb, sest klipp tundub olevat algne versioon, aga igal juhul ootaks ja näeks, mis saab. Mulle meenutab A.D Shane ackeri 9-at.

Trash said...

Ootame ja näeme. :)