Friday, July 30, 2010

Preacher : Until the End of the World

Garth Ennis, Steve Dillon - Preacher #8-17
Vertigo 1995

Jesse perekonnalugu oli tänu värvikatele onudele ning ühesilmalisele naabripoisile kõige enam meelde jäänud ja kahjuks ülelugemisel seeläbi kõige igavam. Liiga selgelt oli veel peas, et mis järgmisel leheküljel juhutb ning kuidas olukorrad lahendatakse. Albumi lõpu poole tuli sisse mister Starr ning kuigi temaga on seotud koomiksi suuremad huumorikohad, oli kogu seda Graali vennaskonna juttu hulga huvitavam lugeda. Imestama panevalt tuleb aga tõdeda, et tegu ei ole üldsegi nii hea stooritellinguga kui varasemast meeles ning kohati on ikka väga hüplev ja lapitud areng.

6 comments:

Lauri said...

Ah et Priitšeriga paistab vana hea "oh mul on selle asjaga nii lahedad mälestused kuid üle vaadates/lugedes osutub valusaks pasaks" sündrooma välja löövat? he he he

Trash said...

Kahju küll aga nii tundub tõesti olevat. Vahepeal on lihtsalt nii palju häid asju loetud, et see poistekas ei suuda enam pljut pakkuda.

Lauri said...

no eks ta ole oma aja toodang. Sandman oli mul esimene ja Priitšer kohe number 2, mõlemad 90ndate keskpaigast, aga praegu on juba 2010, ilmselgelt aeg on edasi liikunud.
Nostalgia siiski jääb

Metsavana said...

Võibolla on asi selles, et olen vähe koomikseid lugenud, aga muarust olid nii Priitser kui Sändmän väga kõvad asjad. Kõlbavad 20 aastat peal väljatulemist ka lugeda.

Lauri said...

Minu arust ka kõlbavad, mai tea mis kõrgekvaliteetseid koomikseid Trash vahepeal lugend on, et ei kõlba enam...
Sandmani mütoloogiast tiine maailm on mulle vägagi meelepärane ja Preacheri ropud tissi-, tussi- ja jalaga perse naljad meeldivad ka ja meeldib ka see ohter kõmmutamine ja vandumine.

Trash said...

Mina tahan aga jälle tõsisemat kraami. Pealegi on preacheris vaid 50% neist roppudest tissi-, tussi- ja jalaga perse naljadest õnnestunud.