Saturday, August 21, 2010

Child's Play 3

Child's Play 3 - Jack Bender 1991

Saan aru küll, et lastele mõeldud õudusfilm, kuid minu arust isegi lastestandardite järgi väga halb. Tegelikult ei ole mulle siiani kohale jõudnud miks sai Chucky´st nii populaarne tegelaskuju, et järgesi aina vorbitakse juurde? Juba esimene film oli jura, teine samuti ning kolmas alla igasugust arvestust. Ometigi on seal veel tulemas neljas ja viies ja järgmine aasta isegi kuues osa. Oolrait, jägmised, ehk Bride of Chucky ja Seed of Chucky pidid isegi juttude järgi head olema, võib-ola oli siis vaja kõike seda jura, et lõpuks kellelgi ideed voolama saaksid hakata. Eks näis, jätkan peagi selle filmisarjaga. 1/5

6 comments:

Ralf said...

Selles kolmandas osas on vist kõige lollimad plot-hole'id mida ma kunagi näinud olen, aga naljakas on see, et ma ei mäleta neist ühtegi. Üks asi oli midagi seoses relvaõppustel kasutatava laskemoonaga.

Trash said...

Mind pani imestama see, et laskemoonaladu oli selline koht kuhu võis alati vaikselt omi asju tegema hiilida, kuna uks oli lahti, valve puudus ja keegi teine seal ei käinud.

Ralf said...

Juuksur käis seal onaneerimas. :)

Trash said...

See juuksur oli hea mees, tahtis kõigil aina pead paljaks ajada ning võib öelda, et see saI TALLE SAATUSLIKUKS. :)

Anonymous said...

See on et need filmid on täpselt nii halvad nagu nad on, on ju kõigile teada. Seega, miks sa neid üldse vaatama hakkad?

Trash said...

Kolm põhjust tähtsuse järjekorras:

Esiteks on isu järgneva kahe Chucky filmi värele ning viisakas obn ka varsaemnad sarjas ära vaadata.

Teiseks oli plaan kogu sari läbi vaadata juba paar asastat tagasi kui tegin küsitluse milles mu blogi lugejad võisid valida mu tulevat filmikava.

Ning kolmas, kõige tätsamaks süüks on, et olles ämma juures on mul limiteeritud valik filme ning kuna olin väsinud, eelistasin Chucky 3-e Peter Watkinsi Punishmet Parkile, brasiilia dokile nimega Manda Bala ja Toto Le Heros nimelisele Belgia draama-komöödiale.