Wednesday, August 04, 2010

Interkosmos

Interkosmos - Jim Finn 2006

Kohati lõbus, kuid käte plaksutamiseks põhjust polnud.Minul oli küll tunne, et jänkist Jim Finn ei olnud Saksa DV kosmoseprogrammi pilades sellele okupatsiooniaja vaimule pihta saanud ning seetõttu tundusid mõned kasutatud ehtsad arhiivikaadrid ja lavastatud "arhiivikaadrid" liiga sobimatutena. Mees justkui monteeris kokku jada filmikaadreid mis tema arust oleksid pidanud tutvustama mockumentary stiilis üht kommunistide kosmoseprojektidest, kuid saavutatud oli vaid stilistiline sarnasus, mitte usutav ajastu vaimu tabamine. Loodan, et peatselt vaadatav venelaste analoogne pullifilm Pervye na Lune on parem võltsdokk. 2/5

10 comments:

Metsavana said...

Leidsid Pervye na Lunest mõne hea versiooni ?

Trash said...

Venkude ilma subbideta DVD-d ikka saab. Paremat küll pole.

Anonymous said...

Pole see Esimesena kuul ka suurem asi. Kunagi PÖFFil näidati.

Metsavana said...

Ma ei saa aru miks need Anonüümsed kommenteerijad on alati patoloogilised virisejad.

Trash said...

No mis kuramuse virisejad? Kui ei ole suurem asi, siis pole. Samahästi võib ju öelda, et mina olen patoloogiline viriseja. :)

Trash said...

Enivei vaatan ära, 70 minutit ei ole teab mis aeg, selle ikka leiab.

Lauri said...

Ma deliidiks ka anonüümsed ära. Julged arvata, julge ikka nimi ka alla panna. Netis anonüümselt pläägutama on kõik meistrid muidu

Metsavana said...

No mis kuramuse virisejad?

Niipalju kui olen lugenud on blogides anonüümsed kommentaarid sada prossa alati negatiivsed lahmivas stiilis.

Ma arvan, et anonüümsuse varjus elatakse lihtsalt oma kibestumust välja ning need arvamused pole objektiivsed.

Ja see pole vabandus, et ei viitsi endale bloggeri kasutajat teha, alati võib ju teksti lõppu nime kirjutada.

Trash said...

No kujuta nüüd ette Metsavana, et käesolev anonüümne käis seda isegi PÖFF´il vaatamas. Järelikult oli inimesel huvi, ta teadis mislaadi asja talle näidatakse ja kui see ei olnud loodetud tasemel, siis pettuti. Ma ei saa seda mingil määral siinkohal virisemiseks pidada, vaid ainult arvamuseks hoiartuseks, et ei pruugi nii hea olla kui mina loodan.

Suurem osa anonüümsete "virisemisest" on ikka teemal, et ma filme liiga karmnilt kohtlen ning olen negatiivselt häälestatud. Kui keegi anonüümne kommija millegi eest hoitab on see ikka väga haruldane juhus.

Metsavana said...

Äkki läks inimene vaatama, et näeb midagi "Hungeri" laadset ainult aurupungi võtmes. No mitte ei tundu mulle usaldusväärsed need anonüümsed üherealised paikapanemised. Korduvalt sedasi "paika pandud" ka mõningaid mu lemmikfilme.

Muidu kui mõtlema hakata sul täiesti õigus, enamus anonüümseid kommentaatoreid sõimab jah pigem sinu tekste mitte filme endid.