Saturday, August 21, 2010

Kaks muusikablogi ja üks käepärane kasulik leht

Tutvustan teile kahte muusikablogi mis pakuvad väheke enamat kui omavahelist kemplemist selle pärast, et kes leiab YouTube´ist uue jaapani veiderheli või briti hägubändi video ning paneb selle esimesena oma blogisse üles. Kuna Penny Lane on puhkusel, siis püsib mu pilk neil kahel muusikablogil.

Transkontinentaalne Kiirtee - Raskemale soundile pühendatud musablogi mis lahkab kodumaiseid kui ka väljamaa stoner, doom ja psühhedeeliabände. Sõnade kasutus värvikas, tekst informatiivne ja arvustused on kirjutatud huvitavalt, isikuäraste ideede ning lähenemistega muusikale. Kuna niinimetatud hardrock underground on ka üks osa minu lemmikmuusikast, siis ootan alati huviga uut postitust. Sekka pakutakse juttu filmidest ning muusikadokumentaalidest. Väärt lugemine!Siia Pastakas Ei Kirjuta - Kui eelmine blogi kirjutas valdavalt mu lemmikbändidest, siis siinkohal on vastupidi. Küll aga paneb mind imestama kui hästi ma mõistan Stillbilli bändi ja muusikatutvustusi lugedes, et mis mulle kohe kindlasti meeldiks ja mis kohe üldse ei istu. Tavaliselt tuleb ikka oma kõrv peale panna, kuid käesoleva blogi lugemisest minu jaoks täitsa piisab, tekstist selgub kohe kas tutvustatakse nüüd just minu uut lemmikbändi või ei tasu üldse kõnealusest asinejast huvituda. Imepäraselt täppi minev, kusjuures tekst ise ei olegi teab mis üksipulgi albumit, artisti või muusikapala lahti seletav.

Kinokavad - Kui juba tutvustamiseks läks, siis heitke pilk peale ka lehele mis võtab kokku päeva kinokavad ja annab sulle hea ülevaate mis film kus kinoteatris just hetkel algamas on. Filminimedele lõpsides pikemad arvustused kinode kodulehtedelt. Mugav lahendus.

4 comments:

kristjan said...

http://insane-riez.blogspot.com/ stöneri teema

Trash said...

Tean! Olen temaga isegi meile vahetanud kui promosin Mesipuu debüütplaati. :)

Estonian Strange

mart said...

popop ikka parim. jaksaks ainult seal linkide rägastikus orienteeruda.

http://popop.wordpress.com

Trash said...

Popop on minu jaoks tüüpiline YouTube´i blogi. Jutu ja arvustuste asemel vahi videoid. MTV-noore asi, nende teema kel elu arvuti taga möödub.